Denk dat ze te druk zijn met de overgangquote:Op zaterdag 29 november 2025 11:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hebben vrouwen eigenlijk last van een midlife crisis? Hoor daar eigenlijk niemand over.
begin van het drama....quote:
Kijk er nu al naar uit.quote:Op zaterdag 29 november 2025 11:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Vandaag niet vergeten ook weer beddengoed erop te doen he.
Die begint meestal wel pas zo'n 10 jaar na midlife crisis leeftijdquote:Op zaterdag 29 november 2025 11:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat ze te druk zijn met de overgang
ja zag het voorbij komen. die man heeft al 15 jaar parkinson blijkbaar en het wordt hem nu teveelquote:Op zaterdag 29 november 2025 12:02 schreef Nizno het volgende:
potverdriedubbeltjes... 2brothersonthe4thfloor stopt er mee
ja ik kreeg er niets meer van mee, nooit echt mijn muziek geweest... maar wel kut voor hemquote:Op zaterdag 29 november 2025 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zag het voorbij komen. die man heeft al 15 jaar parkinson blijkbaar en het wordt hem nu teveel
Paar jaar geleden gratis live gezien en ondanks ik niet meer naar die muziek luister (vroeger wel) vond ik het wel geweldig dat half uurtje dat ze optraden.quote:Op zaterdag 29 november 2025 12:02 schreef Nizno het volgende:
potverdriedubbeltjes... 2brothersonthe4thfloor stopt er mee
ja shows geven dat kunnen ze zekerquote:Op zaterdag 29 november 2025 12:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Paar jaar geleden gratis live gezien en ondanks ik niet meer naar die muziek luister (vroeger wel) vond ik het wel geweldig dat half uurtje dat ze optraden.
Heul niet.quote:
Hoe koud is het dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |