Kieeeeeeeeeeeeeeeepquote:
Ik maak de piri piri ook met dijfiletquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2025 18:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik maak de piri piri ook met dijfilet
Ook wel afhankelijk van het gerecht, maar in zo'n halve stoofpot als ik nu maak is het wel lekkerder jaquote:Op zaterdag 29 november 2025 18:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is ook veel lekkerder dan kiepfilet
Waar ben je?quote:Op zaterdag 29 november 2025 18:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ingechecked in het hotel en zo maar eens een disco dutje.
Ah krampus, dat is ook een soort sinterklaas traditie in de alpenlanden leerde ik laatstquote:Op zaterdag 29 november 2025 18:09 schreef kwiwi het volgende:
Vanavond lopen dorpsgenoten met van die enorme koeienbellen door het dorp. Doen ze van oudsher om geesten te verdrijven. Nou, dan kunnen we er weer een jaartje tegenaan![]()
Vind dat leuk, zulke tradities![]()
Zoiets dus:
[ afbeelding ]
Sowieso in je vinger snjiden lijkt me niet slim.quote:Op zaterdag 29 november 2025 18:09 schreef LTVDK het volgende:
In je vinger snijden terwijl je een limoen snijdt kan ik trouwens wel afraden
Nee maar dat ben ik ook niet altijdquote:Op zaterdag 29 november 2025 18:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sowieso in je vinger snjiden lijkt me niet slim.
Ja, al heeft het niet altijd met Krampus te maken. Op oudejaarsavond doen ze het bijvoorbeeld ook op veel plaatsen, om het nieuwe jaar vrij van geesten te beginnen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 18:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ah krampus, dat is ook een soort sinterklaas traditie in de alpenlanden leerde ik laatst
Bekijk deze YouTube-video
Schwebebahnquote:Op zaterdag 29 november 2025 18:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wuppertal. De kerstmarkt viel tegen.
Oh, jammerquote:Op zaterdag 29 november 2025 18:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wuppertal. De kerstmarkt viel tegen.
Morgen staat de Schwebebahn op het programma.quote:Op zaterdag 29 november 2025 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schwebebahn![]()
Messenmuseum in Solingen is ook leuk. En de Müngstener Brücke, de hoogste spoorbrug van Duitsland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |