SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naar vis.quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:13 schreef roos94 het volgende:
Zag net clipje van vrouw die wahed gek werd van een ansjovis uit blik
Waar smaakt dat naar?
Zeg wollah?quote:
Ik ken iemand die ooit een pizza met artisjokken kreeg en hem daarna in de vuilnisbak tiefte.quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:19 schreef Solotovski het volgende:
Had eens een pizza besteld met onder andere artisjokken. Kwam die pizza aan en ik vond het al raar ruiken, zat er ansjovis ipv artisjokken op
quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:19 schreef Solotovski het volgende:
Had eens een pizza besteld met onder andere artisjokken. Kwam die pizza aan en ik vond het al raar ruiken, zat er ansjovis ipv artisjokken op
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 28 november 2025 12:25 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik ken iemand die ooit een pizza met artisjokken kreeg en hem daarna in de vuilnisbak tiefte.
Dus ik denk dat ze jullie pizza hebben verwisseld.
Kibbeling is dan de beste keuzequote:Op vrijdag 28 november 2025 12:58 schreef Chinless het volgende:
Even bij de visafslag de ansjovis halen. Thuis bakken en smullen maarZ
Ik v vind het lekker op pizza. Zo zout en knapperig en hartigquote:Op vrijdag 28 november 2025 15:11 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb het ook wel eens op een pizza gevonden, nog nooit iemand gesproken die dat nou echt lekker vindt. Ja, één van de ninja turtles geloof ik.
Nee, ansjovis uit blik, gatsie.
Welke retard besteld nu artisjokken op een pizza.quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:19 schreef Solotovski het volgende:
Ik bestel regelmatig pizza met ansjovis.quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:11 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb het ook wel eens op een pizza gevonden, nog nooit iemand gesproken die dat nou echt lekker vindt. Ja, één van de ninja turtles geloof ik.
Nee, ansjovis uit blik, gatsie.
Uberhaupt pizza consumeren bah bahquote:Op vrijdag 28 november 2025 15:54 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Welke retard besteld nu artisjokken op een pizza.
Vieze hond
Maar oprecht jaquote:
Op de pizza hoef ik het niet, maar pasta alla puttanesca is erg lekker.quote:Op vrijdag 28 november 2025 18:43 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik bestel regelmatig pizza met ansjovis.
Pasta a la puttanesca is ook fantastisch. De ansjovis valt bij het bakken helemaal uit elkaar en vind je dus niet meer terug in je saus, maar het is zo fantastisch hartig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |