SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:
Ga toch in de file staan met je gekwaak johquote:Op donderdag 27 november 2025 21:28 schreef Nattekat het volgende:
Ook nog mijn plaatje weggehaald, dubbelban
Heb ik al gedaanquote:Op donderdag 27 november 2025 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga toch in de file staan met je gekwaak joh
Zo hoort dat!quote:Op donderdag 27 november 2025 21:33 schreef kwiwi het volgende:
Zo, ereader staat weer vol boekenWaarvan 80% waarschijnlijk nooit gelezen wordt
Alleen het dekentje maar? Ik offer soms mijn hele bed op zodat ik op het randje mag slapenquote:Op donderdag 27 november 2025 21:40 schreef Ama het volgende:
Zucht. Dekentje opgeofferd aan Hedwig zodat ze weer chill gaat slapen.
Maar waarom ga je dan ook in zijn bed liggen?quote:Op donderdag 27 november 2025 21:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alleen het dekentje maar? Ik offer soms mijn hele bed op zodat ik op het randje mag slapen
Ja maar zij kan niet op mijn bed komen dus dat scheelt weer.quote:Op donderdag 27 november 2025 21:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alleen het dekentje maar? Ik offer soms mijn hele bed op zodat ik op het randje mag slapen
Omdat ik ervoor betaald hebquote:Op donderdag 27 november 2025 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar waarom ga je dan ook in zijn bed liggen?
Eeh weet ik niet eens meerquote:
Ik ga nog maar even een paar maandjes geen dure biljetjes meer kopen. Genoeg reisjes op de planning voor komend jaarquote:Op donderdag 27 november 2025 21:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga nog een nachtje nadenken over de schoenen
Was je het daarmee eens?quote:Op donderdag 27 november 2025 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eeh weet ik niet eens meer![]()
"Nou nee. Niemand is het ermee eens."
Staat nog onder de copypaste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |