POLLquote:NOS stopt met Studio Voetbal en Andere Tijden Sport, ‘bord op schoot’ ernstig onder druk
De tv-programma’s Studio Voetbal en Andere Tijden Sport gaan verdwijnen bij de NOS in het kader van de monsterbezuiniging op de publieke omroep. „En wat ons in 2027 te wachten staat, kan nóg ingrijpender zijn”, vertelt hoofdredacteur Xander van der Wulp van NOS Sport aan deze site. Volgens hem staat ook het eredivisievoetbal - het traditionele ‘bord op schoot’ - serieus ter discussie.
https://www.ad.nl/tv-en-r(...)onder-druk~afb4bfc0/
Zeker die Van Gelder niet inderdaad, die kon echt alleen over Ajax lullenquote:Op donderdag 27 november 2025 16:58 schreef Makamba_ het volgende:
Vond het tijdens de hoogtijdagen met Borst, Mulder en Van Gelder eigenlijk al niks.
Wat ik wel vreemd vind; destijds was Jack een gezellige dikke oom die altijd vrolijk was en een goede sfeer wilde aan tafel, en had hij een hekel aan Johan Derksen omdat deze te zuur en negatief was. En nu is Jack bij de commerciëlen zelf in de Johan Derksen-rol gekropen en is hij bozer en zuurder dan Johan ooit is geweest. Misschien wilde hij altijd al Johan Derksen zijn.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:03 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Zeker die Van Gelder niet inderdaad, die kon echt alleen over Ajax lullen
Ik mocht Jack toen niet vanwege zijn Ajax voorkeur en nu niet omdat het een rechtse tokkie isquote:Op donderdag 27 november 2025 17:04 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat ik wel vreemd vind; destijds was Jack een gezellige dikke oom die altijd vrolijk was en een goede sfeer wilde aan tafel, en had hij een hekel aan Johan Derksen omdat deze te zuur en negatief was. En nu is Jack bij de commerciëlen zelf in de Johan Derksen-rol gekropen en is hij bozer en zuurder dan Johan ooit is geweest. Misschien wilde hij altijd al Johan Derksen zijn.
Da's zeker waar, maar toch... Wederom een instituut dat van de buis verdwijnt.quote:Op donderdag 27 november 2025 16:58 schreef Makamba_ het volgende:
Vond het tijdens de hoogtijdagen met Borst, Mulder en Van Gelder eigenlijk al niks.
quote:Op donderdag 27 november 2025 17:08 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Da's zeker waar, maar toch... Wederom een instituut dat van de buis verdwijnt.
Uit nostalgisch oogpunt zal ik het melodietje op "Elleboog van de week" nooit vergeten maar zal het programma niet missen vrees ik.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:08 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Da's zeker waar, maar toch... Wederom een instituut dat van de buis verdwijnt.
Vond Co niet zo geslaagd. Kwam over als een seniele man.quote:
Toen ze de overstap maakte naar sbs jaren terug wilde Derksen geen voetbal meer. Dus geen Hansie, geen Kieft en geen Boskamp.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:26 schreef Drxx het volgende:
[..]
Die kan makkelijk terug naar VI lijkt mij?
Dat is geen voetbalprogramma meer he, geen plaats meer voor Wimpie, Hansie en Bossie.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:26 schreef Drxx het volgende:
[..]
Die kan makkelijk terug naar VI lijkt mij?
Sad.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:27 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Toen ze de overstap maakte naar sbs jaren terug wilde Derksen geen voetbal meer. Dus geen Hansie, geen Kieft en geen Boskamp.
True, maar maandag praten ze wel de helft van de uitzending over voetbal. Sowieso is alles beter dan Valentijn Driessen.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is geen voetbalprogramma meer he, geen plaats meer voor Wimpie, Hansie en Bossie.
Dat was in ieder geval beter dan die eeuwige Rafael en Pi-Air.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:24 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Vond Co niet zo geslaagd. Kwam over als een seniele man.
Sjeque. Hugo. Youri. Jan. En een gast.
Dat was een mooie opstelling.
Toen was er nog geen overvloed aan meningen op televisie/podcast. Denk niet dat ze in deze tijd erboven uit hadden gestoken.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:38 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dat was in ieder geval beter dan die eeuwige Rafael en Pi-Air.
Vooral Hugo wist het altijd wel mooi te vertellen en maakte van z,n hart geen moordkuil.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |