abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 februari 2003 @ 16:12:40 #1
26048 Sneakie
what goes around comes around
pi_8687861
Ik heb sinds 2 dagen een nieuwe vriendin, ik heb eerst 11 maanden met een andere meid gehad maar das stuk gelopen omdat we uit elkaar zijn gegroeid, het ging de laatste 2 maanden helemaal niet goed meer tussen ons en ik vond het ook beter om ieder onze eigen weg te gaan maar zij kon het niet accepteren en dreigde steeds zichzelf wat te doen als ik bij haar weg ging, maar nu was het zo gekomen dat ik 2 weken geleden een hele lieve meid ben tegen gekomen die duidelijk beter bij me past, het was eigenlijk liefde op het eerste gezicht. omdat ik verliefd was geworden op die andere meid heb ik besloten om het eerlijk te zeggen tegen mijn vriendin en nu opeens leek het haar ook beter om ieder onze eigen weg te gaan, en ze vond het helemaal niet erg van die andere meid ze snapte het wel omdat het vertrouwen er niet meer was tussen ons(ze loog vaak). maar nu loopt opeens iedereen te zeiken dat ik mijn ex aan de kant heb gezet voor me nieuwe vriendin
.. The truth is already writen, so lies are obvious to read
pi_8687950
tja, mensen moeten altijd wat te zeuren hebben ha ... misschien is het weer gewoon jaloezie =D
-={ .................................................................................................................................... }=-
pi_8687970
Ja nou en? Ik vind t ook beter dat je eerlijk bent geweest! En alles beter dan iemand aan t lijntje houden! Tis klote voor je ex, maar als jij verliefd bent op iemand anders wat heeft zij dan aan jou?
Love is Love, Love is You, I Love Love, so I Love You....
  FOK!fotograaf maandag 24 februari 2003 @ 16:17:06 #4
18921 freud
Who's John Galt?
pi_8687979
Tja, wat wil je van ons? Vrouwen zijn nou eenmaal niet logisch. Chantage met zichzelf iets aandoen en liegen klinkt niet best. Geniet gewoon van je nieuwe liefde en trek je niet teveel aan van je ex, het is LENTE!
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_8688042
veel plezier met je nieuwe meid, als jij gelukkig bent, die anderen die zeiken gaan er nie dood van dat jij gelukkig bent
het wat geweest is, maakt door samen te zijn, wat nieuws
  maandag 24 februari 2003 @ 16:18:59 #6
26048 Sneakie
pi_8688047
ik voel me heel goed bij mijn nieuwe vriendin ik kan heel goed met haar praten wat bij mijn ex niet het geval was alleen gaat het nu nog heel voorzichtig gister toen ze naar huis ging heb ik haar heel voorzichtig een kusje gegeven
pi_8688140
quote:
Op maandag 24 februari 2003 16:18 schreef Sneakie het volgende:
ik voel me heel goed bij mijn nieuwe vriendin ik kan heel goed met haar praten wat bij mijn ex niet het geval was alleen gaat het nu nog heel voorzichtig gister toen ze naar huis ging heb ik haar heel voorzichtig een kusje gegeven
had haar gewoon tongzoen gegeven
046
Dank aan Yeahinho
pi_8688156
quote:
Op maandag 24 februari 2003 16:18 schreef Sneakie het volgende:
Rustig opbouwen niet teveel naar andere mensen luisteren
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
pi_8688211
quote:
Op maandag 24 februari 2003 16:23 schreef MasterDisaster het volgende:

[..]

Rustig opbouwen niet teveel naar andere mensen luisteren

mooi icon
046
Dank aan Yeahinho
pi_8688292
Mensen hebben inderdaad altijd iets te zeiken, daar zou ik me niks van aantrekken. Buitenstaanders hebben echt helemaal nul komma niets met jullie relatie te maken. Wees blij dat je ex het nu accepteert, wat de rest denkt daar moet je je niet druk om maken.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_8688312
quote:
Op maandag 24 februari 2003 16:27 schreef Angeles het volgende:
Mensen hebben inderdaad altijd iets te zeiken, daar zou ik me niks van aantrekken. Buitenstaanders hebben echt helemaal nul komma niets met jullie relatie te maken. Wees blij dat je ex het nu accepteert, wat de rest denkt daar moet je je niet druk om maken.
die zijn gewoon jaloers
046
Dank aan Yeahinho
  maandag 24 februari 2003 @ 16:43:23 #12
26048 Sneakie
pi_8688703
alleen weet ik nu ff niet hoe ik verder moet met mijn nieuwe vriendin ik ben echt heel gek op haar maar ik ben bang dat ik misschien iets verkeerds doe
pi_8688762
Ik zou het gewoon over me heen laten komen als ik jou was, die dingen wijzen zichzelf vaak wel. Niet te veel piekeren en niet te zenuwachtig zijn. Vaak ben je in de begintijd zo bang om dingen fout te doen, als je dan twee jaar verder bent in je relatie denk je: wat zonde dat ik in die eerste maanden zo heb gepiekerd.

Niet doen dus. Gewoon gáán, het komt vanzelf wel.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_8690341
quote:
Op maandag 24 februari 2003 16:22 schreef hallo_mensen het volgende:

[..]

had haar gewoon tongzoen gegeven

bij meiden moet je t subtiel aanpakken....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')