abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 november 2025 @ 14:44:13 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219348246
quote:
Brand in middeleeuwse binnenstad Alkmaar, geen gewonden

In de middeleeuwse binnenstad van Alkmaar woedt een brand. Die begon in een restaurant en breidt zich nu uit. De bewoners van tientallen huizen in de buurt zijn op last van de politie geėvacueerd. Niemand is gewond geraakt.

De eerste meldingen van de brand kwamen rond 09.45 uur binnen bij de hulpdiensten. De uitbater van restaurant Javaanse Meisjes aan de Houttil zei bij NH Nieuws dat een van zijn medewerksters de brand ontdekte.

Het vuur woedde aanvankelijk tussen het plafond van de begane grond en de eerste verdieping, maar verspreidt zich nu via de grond naar de omliggende panden. Doordat die heel dicht op elkaar staan, kan de brandweer moeilijk voorkomen dat de brand overslaat.

Bewoners opgevangen
Voor alle zekerheid zijn de bewoners van alle panden in de Magdalenenstraat, Achterstraat, Marktstraat en Houttil uit hun huis gehaald. Zij worden elders opgevangen.

Door de mist is het lastig om te zien wat er precies gebeurt, zegt een woordvoerder van de veiligheidsregio. "Nu is er vooral sprake van rookontwikkeling die zich verspreidt door de panden ernaast", zegt hij.

Blussen ingewikkeld
Maar doordat het vooral om eeuwenoude panden gaat, verspreidt de rook zich anders dan bij nieuwbouw. Dat maakt het blussen ingewikkeld, zegt de woordvoerder. Volgens hem is dat ook de reden dat de brandweer snel heeft opgeschaald en met veel materieel aanwezig is.

Omdat de rookontwikkeling naar buiten toe meevalt, is er nog geen alarmering van de brandweer uitgegaan om ramen en deuren te sluiten.

De oorzaak van de brand is onbekend.

https://nos.nl/artikel/25(...)lkmaar-geen-gewonden
-----------------------------

Komt wel dichtbij zeg :0 Want ik zag vanmiddag nog iemand bij de Primera javaanse jongens kopen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 26 november 2025 @ 14:55:14 #2
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_219348353
Zal de Kaasmarkt wel zijn.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_219348422
quote:
3s.gif Op woensdag 26 november 2025 14:55 schreef Scjvb het volgende:
Zal de Kaasmarkt wel zijn.
Kaasfonduemarkt sinds vandaag
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
pi_219348431
Waar zijn de 2 meisjes die vorig jaar half Alkmaar in de fik staken?
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
  woensdag 26 november 2025 @ 15:11:39 #5
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219348461
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 15:05 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Kaasfonduemarkt sinds vandaag
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 26 november 2025 @ 15:24:50 #6
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_219348563
quote:
11s.gif Op woensdag 26 november 2025 14:44 schreef Starhopper het volgende:

[..]
-----------------------------

Komt wel dichtbij zeg :0 Want ik zag vanmiddag nog iemand bij de Primera javaanse jongens kopen.
Javaanse meisjes, daar hangt de shag nog?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  Forum Admin woensdag 26 november 2025 @ 16:15:53 #7
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_219348812
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 15:06 schreef Watmoetjenou het volgende:
Waar zijn de 2 meisjes die vorig jaar half Alkmaar in de fik staken?
Die stonden gisteren voor de rechter. uitspraak ergens rond 10 december dacht ik.
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')