SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Op de één of andere manier vind ik van die overdreven vocalen te intiem of gęnant of zoiets? Hou dat bij je, denk ik dan.quote:Op woensdag 26 november 2025 12:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, brr.
Denk dat dat ook meer een criterium is, de vocalen moeten echt deel uit maken van het nummer in plaats van dat de rest van de muziek er is om te verhullen dat er ook af en toe geademd moet worden.
Ik weet niet zo goed welke emotie ik eraan zou hangen, ik kom niet verder dan "ew, weg ermee".quote:Op woensdag 26 november 2025 12:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Op de één of andere manier vind ik van die overdreven vocalen te intiem of gęnant of zoiets? Hou dat bij je, denk ik dan.
Ik had gisteren de copyright er bij moeten zettenquote:
Ja maar ik vind het OOK lekkerquote:Op woensdag 26 november 2025 13:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik had gisteren de copyright er bij moeten zetten![]()
quote:Op woensdag 26 november 2025 13:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik en mijn onhandigheid
Ik was lekker bezig met de Lego mona lisa. Vond de constructie niet stabiel ogen, dus probeer ik het te herstellen. Gaat ie helemaal los....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga nu echt even mezelf haten
Oh dat is wel balen ja.quote:Op woensdag 26 november 2025 13:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik en mijn onhandigheid
Ik was lekker bezig met de Lego mona lisa. Vond de constructie niet stabiel ogen, dus probeer ik het te herstellen. Gaat ie helemaal los....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hopelijk kan ik het doek zo opnieuw doen, dat ik de al belegde tegels niet hoef leeg te maken..quote:
Kan je langer genieten van het bouwenquote:Op woensdag 26 november 2025 13:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik en mijn onhandigheid
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je had het niet gezegd hier dat je het ging doen.quote:Op woensdag 26 november 2025 13:08 schreef Ama het volgende:
Hedwig haar radar was even buiten werking want heb even rustig kunnen stofzuigen en dweilen.
Ik wou dat dus wel hier zeggen maar toen dacht ik nee doe ik niet.quote:Op woensdag 26 november 2025 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je had het niet gezegd hier dat je het ging doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |