Dat is wel het streven.quote:Op woensdag 26 november 2025 13:18 schreef qltel het volgende:
Jeetje, wat een verhaal! Ik hoop dat het snel weer opknapt en je weer alles kunt doen wat je wilt doen..
Ik heb afgelopen maandag laatste EDMR sessie gehad bij de psycholoog.quote:Op woensdag 26 november 2025 14:04 schreef greysbones het volgende:
Je hebt het ook wel voor de kiezen!
en wat goed dat je weer wilt gaan fietsen!
zoals je zelf al zegt, schoenen met iets meer profiel kunnen helpen.
Heb je naast de hulp voor je wond ook een plek waar je even kan vemtileren?
Het is natuurlijk niet niks wat je allemaal moet doorstaan
Hoe is het gegaan?quote:Op woensdag 26 november 2025 14:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen maandag laatste EDMR sessie gehad bij de psycholoog.
Pas op 12 december weer een afspraak met de psycholoog om het vervolg traject te bespreken
quote:
Op zich wel goed. De ergste trauma's wel aangepakt.quote:Op woensdag 26 november 2025 14:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe is het gegaan?
voor jouw gevoel?
knap van jequote:Op woensdag 26 november 2025 14:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Is gewoon zenuwaandoening wat niet te genezen is.
[..]
Op zich wel goed. De ergste trauma's wel aangepakt.
Misschien is een behandeling met anti epileptica of antidepressiva mogelijk, dit wordt ingezet bij bijvoorbeeld zenuwpijn. Klinkt heel gek, maar heeft bij mij wel geholpen.quote:Op woensdag 26 november 2025 14:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Is gewoon zenuwaandoening wat niet te genezen is.
Ik heb geen pijn. Alleen dovig gevoel en moeite met balans houden.quote:
Balans en spieren versterken.quote:Op woensdag 26 november 2025 14:45 schreef Stepperoller het volgende:
Waar is de fysio behandeling op gericht? Zou je daar ook een stukje (indoor) fietsen kunnen meenemen? Misschien kun je op die manier weer wat vertrouwen opbouwen wat fietsen betreft.
Buikwonden zijn gewoon kut, zeker als ze aan de onderkant zitten, dat gedeelte is namelijk nooit in 'rust'. Heeft er destijds bij mijn ongeluk ook 2 jaar over gedaan om dicht te groeien, zeker dat laatste stukje waar de huid weer moet vastgroeien is hardnekkig. Ze hebben toen bij mij echt allerlei middeltjes en verbanden er op gehad in de hoop dat het sneller zou herstellen. Maar het is vooral belangrijk dat de wond goed droog is, wat dan weer lastig is want dan zit je weer met het stukje 'bewegen'.quote:Op woensdag 26 november 2025 12:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dank je.
De buikwond is nog steeds niet dicht. Ik krijg nog steeds thuiszorg voor.
Op 16 december hoor ik van het ziekenhuis er meer over. Ze hebben een kweek en ct scan laten maken.
Misschien moet ik andere schoenen proberen met meer profiel proberen, zodat ik meer houvast heb.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |