heb gister een onwijs (voor zover ik weet) leuke meid ontmoet (beetje perongeluk zeg maar). Het klikte goed en we gaan elkaar over een weekje ongeveer zien. Wat kan ik t beste doen qua voorbereiding? Ik weet wel waar ik t over kan hebben (we hebben veel gemeen)
BvD
quote:in utrecht
Op maandag 24 februari 2003 16:03 schreef Choller het volgende:
Waar gaan jullie afspreken ?
zal vanmiddag als k thuis ben trouwens ff een foto posten (met toestemming uiteraard )
quote:hulde!
Op maandag 24 februari 2003 16:02 schreef DenSjaack het volgende:
ok dan!heb gister een onwijs (voor zover ik weet) leuke meid ontmoet (beetje perongeluk zeg maar). Het klikte goed en we gaan elkaar over een weekje ongeveer zien. Wat kan ik t beste doen qua voorbereiding? Ik weet wel waar ik t over kan hebben (we hebben veel gemeen)
BvD
quote:altijd handig, die tips
Op maandag 24 februari 2003 16:03 schreef Roellio het volgende:
Voorbereidingstip 1:Never go out with a loaded gun.
Zorg verder dat je op tijd bent, laat haar in ieder geval niet wachten. Probeer van tevoren wat ideeën te verzinnen voor de invulling van de avond zodat je niet zit van...wat moeten we nu weer eens gaan doen. Bedenk van tevoren wat suggesties, films, een leuk café of misschien een video bij je thuis. Ruim voor de zekerheid je huis goed op, zorg dat alles een beetje netjes is, want je weet nooit of ze onverwacht bij je thuis komt.
Voor de rest valt er weinig voor te bereiden, denk ik. Eet de avond ervoor geen knoflook of bruine bonen of zoiets, ga jezelf geen 'moed indrinken'. Zorg dat je een beetje uitgerust bent, ga de avond ervoor op tijd naar bed, zodat je niet met enorme wallen onder je ogen en met een soort halve kater op die afspraak verschijnt.
Anyway, succes ermee.
quote:Ik bedoel natuurlijk Waar, Waar !!
Op maandag 24 februari 2003 16:06 schreef DenSjaack het volgende:[..]
in utrecht
zal vanmiddag als k thuis ben trouwens ff een foto posten (met toestemming uiteraard
)
weet je, disco, bios, thuis, vliegtuig ?
dat van die hygienische (baggerwoord) voorbereiding weet ik
bedoel meer dingen die ik zou kunnen gaan doen (heb al wat tips nu)
quote:Ik zou ergens gaan eten als ik jou was, dat is altijd wel leuk. Wat ik al zei, kies wel een restaurantje waarvan je zeker weet dat jullie het allebei lekker vinden, het is een beetje pijnlijk als je reserveert bij een Thais restaurant (bijvoorbeeld) en zij lust geen scherp eten. Dus of overleg even, of play it safe en doe gewoon een leuke bistro, iets neutraals. Reserveer dus ook, want niets is vervelender dan ontdekken dat alle leuke restaurantjes al vol zijn, waardoor je de hele stad af moet leuren en uiteindelijk strandt bij de Burger King.
Op maandag 24 februari 2003 16:13 schreef DenSjaack het volgende:
ok okdat van die hygienische (baggerwoord) voorbereiding weet ik
bedoel meer dingen die ik zou kunnen gaan doen (heb al wat tips nu)
Daarna kun je misschien naar een leuke film gaan, of naar een café (kan ook weer na de film natuurlijk). Ik zou niet naar zo'n heel druk danscafé gaan, maar ergens waar je rustig kunt praten, ik zou ook niet naar een plaats gaan waar je veel bekenden tegenkomt, want gestoord worden is meestal denk ik niet zo leuk tijdens zo'n eerste afspraakje.
En idd, never go out with a loaded gun
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |