abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8687631
ok dan!

heb gister een onwijs (voor zover ik weet) leuke meid ontmoet (beetje perongeluk zeg maar). Het klikte goed en we gaan elkaar over een weekje ongeveer zien. Wat kan ik t beste doen qua voorbereiding? Ik weet wel waar ik t over kan hebben (we hebben veel gemeen)

BvD

t zal allemaal wel...
pi_8687651
Waar gaan jullie afspreken ?
...
pi_8687655
Voorbereidingstip 1:

Never go out with a loaded gun.

pi_8687717
quote:
Op maandag 24 februari 2003 16:03 schreef Choller het volgende:
Waar gaan jullie afspreken ?
in utrecht

zal vanmiddag als k thuis ben trouwens ff een foto posten (met toestemming uiteraard )

t zal allemaal wel...
  maandag 24 februari 2003 @ 16:06:57 #5
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_8687735
quote:
Op maandag 24 februari 2003 16:02 schreef DenSjaack het volgende:
ok dan!

heb gister een onwijs (voor zover ik weet) leuke meid ontmoet (beetje perongeluk zeg maar). Het klikte goed en we gaan elkaar over een weekje ongeveer zien. Wat kan ik t beste doen qua voorbereiding? Ik weet wel waar ik t over kan hebben (we hebben veel gemeen)

BvD

hulde!
4jaar ouder kippie gescoord.
waarom mij dat nooit.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_8687737
quote:
Op maandag 24 februari 2003 16:03 schreef Roellio het volgende:
Voorbereidingstip 1:

Never go out with a loaded gun.

altijd handig, die tips
pi_8687750
Wat zou je moeten doen dan qua voorbereiding? Ik weet helemaal niet wat je van plan bent. Misschien kun je samen met haar ergens gaan eten, zorg dan dat je in ieder geval ergens een tafeltje reserveert en niet in een al te gewaagd restaurant zodat je zeker weet dat jullie het eten allebei lusten. Zorg dat je lekker ruikt, maar ook weer geen te opdringerige geur. Gewoon fris gedoucht, deodorant + een subtiel geurtje op. Leuke kleren, niet te slordig, niet te netjes, gewoon een middenweg.

Zorg verder dat je op tijd bent, laat haar in ieder geval niet wachten. Probeer van tevoren wat ideeën te verzinnen voor de invulling van de avond zodat je niet zit van...wat moeten we nu weer eens gaan doen. Bedenk van tevoren wat suggesties, films, een leuk café of misschien een video bij je thuis. Ruim voor de zekerheid je huis goed op, zorg dat alles een beetje netjes is, want je weet nooit of ze onverwacht bij je thuis komt.

Voor de rest valt er weinig voor te bereiden, denk ik. Eet de avond ervoor geen knoflook of bruine bonen of zoiets, ga jezelf geen 'moed indrinken'. Zorg dat je een beetje uitgerust bent, ga de avond ervoor op tijd naar bed, zodat je niet met enorme wallen onder je ogen en met een soort halve kater op die afspraak verschijnt.

Anyway, succes ermee.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_8687752
je douchen....
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_8687758
Wees jezelf , doe je niet anders voor dan je bent.
En maak haar niet te veel het hof , want dat hou je toch niet eeuwig vol.
pi_8687762
quote:
Op maandag 24 februari 2003 16:06 schreef DenSjaack het volgende:

[..]

in utrecht

zal vanmiddag als k thuis ben trouwens ff een foto posten (met toestemming uiteraard )

Ik bedoel natuurlijk Waar, Waar !!

weet je, disco, bios, thuis, vliegtuig ?

...
pi_8687783
Was je beddegoed.
pi_8687870
quote:
Op maandag 24 februari 2003 16:09 schreef Roellio het volgende:
Was je beddegoed. + een dozijn condooms
046
Dank aan Yeahinho
pi_8687881
ok ok

dat van die hygienische (baggerwoord) voorbereiding weet ik

bedoel meer dingen die ik zou kunnen gaan doen (heb al wat tips nu)

t zal allemaal wel...
pi_8687953
quote:
Op maandag 24 februari 2003 16:13 schreef DenSjaack het volgende:
ok ok

standje 69 weet je ook of ze zich goed wast daar van onder
046
Dank aan Yeahinho
  FOK!fotograaf maandag 24 februari 2003 @ 16:19:10 #15
18921 freud
Who's John Galt?
pi_8688051
Als het kan is het misschien een goed idee om sterren te gaan kijken aan de rand van de stad/strand/hei. Errrg mooi nu het zo helder is en plenty rust/ruimte/sfeer om elkaar eens beter te leren kennen. Is weer eens wat anders dan een pizza en bios.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_8688107
quote:
Op maandag 24 februari 2003 16:13 schreef DenSjaack het volgende:
ok ok

Ik zou ergens gaan eten als ik jou was, dat is altijd wel leuk. Wat ik al zei, kies wel een restaurantje waarvan je zeker weet dat jullie het allebei lekker vinden, het is een beetje pijnlijk als je reserveert bij een Thais restaurant (bijvoorbeeld) en zij lust geen scherp eten. Dus of overleg even, of play it safe en doe gewoon een leuke bistro, iets neutraals. Reserveer dus ook, want niets is vervelender dan ontdekken dat alle leuke restaurantjes al vol zijn, waardoor je de hele stad af moet leuren en uiteindelijk strandt bij de Burger King.

Daarna kun je misschien naar een leuke film gaan, of naar een café (kan ook weer na de film natuurlijk). Ik zou niet naar zo'n heel druk danscafé gaan, maar ergens waar je rustig kunt praten, ik zou ook niet naar een plaats gaan waar je veel bekenden tegenkomt, want gestoord worden is meestal denk ik niet zo leuk tijdens zo'n eerste afspraakje.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  maandag 24 februari 2003 @ 16:22:39 #17
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_8688143
Ga gewoon eerst wat leuks actiefs doen!
Cliché, ga dan naar het strand, of juist niet, ga dan naar Artis!
Daarna zie je verder wel toch?

En idd, never go out with a loaded gun

Action is the enemy of thoughts
pi_8688154
tips?
oi je bent 20 wees spontaan
Je hebt nog geen plaatjes opgestuurd.
pi_8688179
@ Angeles en Freud: thx voor de tips
vanmiddag ff aan d'r vragen (als ze online is) of we niet eerder kunnen afspreken
t zal allemaal wel...
pi_8689241
Het kan nog leuker, heb ik eens gehad ik 17 en zij 23
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_8689328
Heeey D, kom nog een keer chatten en ik leg het je allemaal uit
pi_8689717
Meisjes blijven hetzelfde hoor, of ze nou 18 zijn of 24. Dus je weet vast wel wat je kan gaan doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')