SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Houden we 8 provincies over.quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja dan kunnen Noord en Zuid Brabant ook wel samen in Belgenland.
Ohquote:Op dinsdag 25 november 2025 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Drenthe, Overijssel en Gelderland aan de Duutsers
Volgens Hollanders ben je toch als Duitserquote:
Die provincies liggen alleen niet tegen elkaar aan.quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja dan kunnen Noord en Zuid Brabant ook wel samen in Belgenland.
Dank! Anders wordt hij zo aangebakken aan 1 kant, da's niet lekkerquote:Op dinsdag 25 november 2025 16:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:ieniminiemuis je moet Babi Pambar omdraaien
Groningen ook.quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Drenthe, Overijssel en Gelderland aan de Duutsers
De Hollanders hebben Groningen nodig voor het gas.quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zeeland kunnen we beter aan de zee terug geven.
Het ligt ook wel altijd aan de belgen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die provincies liggen alleen niet tegen elkaar aan.
Dat zijn alleen maar JA21 adepten.quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De Hollanders hebben Groningen nodig voor het gas.
Iemand begon Friesland aan te vallen dan kan je een aanval terug verwachten.quote:
Je kan beter zo'n kip grill ding gebruiken, die rondjes draait. Weet alleen niet of het past want een kip is wel een stuk kleiner natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dank! Anders wordt hij zo aangebakken aan 1 kant, da's niet lekker
Was ik dat dan?quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Iemand begon Friesland aan te vallen dan kan je een aanval terug verwachten.
Lolquote:Op dinsdag 25 november 2025 16:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had het weer hoor.
Ik stuurde een mailtje van mijn werk door naar mijzelf. En vervolgens kreeg ik op mijn telefoon daar een melding van. Denk ik "hey, een mailtje."
ik stuur op mn mobiel een screenshot naar mn mail... zie daarna een envelopje boven op mn mobiel in beeld komen... en ga nog kijken wie mij gemaild heeft....quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had het weer hoor.
Ik stuurde een mailtje van mijn werk door naar mijzelf. En vervolgens kreeg ik op mijn telefoon daar een melding van. Denk ik "hey, een mailtje."
Ja, echt he.quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Of oeh een appje. Terwijl ik van mijn ene telefoon iets door stuur naar mijn andere
lolquote:Op dinsdag 25 november 2025 16:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik stuur op mn mobiel een screenshot naar mn mail... zie daarna een envelopje boven op mn mobiel in beeld komen... en ga nog kijken wie mij gemaild heeft....
joh.quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:45 schreef Nizno het volgende:
we zijn allemaal schuldig...
laatst mijn telefoon kwijt. stond niet op geluid aan.. ik was niet thuis dus kon google niet laten helpen.
dan maar bellen met een telefoon van een ander...
op een gegeven moment ergens in de verte het trillen gehoord en na 5min gevonden
kijk je op je telefoon en denk je... ow joh ik heb een gemist gesprek!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |