Dat doen ze verrassend goed ja. Ze weten zelf ook wel dat ik zwijgend naar die sticker zal wijzenquote:Op dinsdag 25 november 2025 15:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lol, alsof verkopers daar naar luisteren.
Ik ben serieus.quote:
*noteert*quote:
quote:
Ik heb juist steeds KPN in m'n nek hijgen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ziggo kwam laatst langs om trots te vertellen dat ze nu ook glaskabel hadden of dat ze goedkoper waren oid. Wilde weten waarom ik bij KPN zat. Ik zoNee hoor. Doei. Waarom ik weg was gegaan bij Ziggo en of ik nog terug wilde.
Echt ga weg met die onzin. Er bestaat zoiets als internet waar ik zelf prima internetaanbieders kan vergelijken en af kan sluiten.
Die waren 2 weken ervoor. Ik heb Odido via glasvezel. De goedkoopste en prima.quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb juist steeds KPN in m'n nek hijgen.
Maar bij jou kunnen ze een zakelijk abonnement aansmerenquote:Op dinsdag 25 november 2025 16:02 schreef CherryLips het volgende:
Echt ga weg met die onzin. Er bestaat zoiets als internet waar ik zelf prima internetaanbieders kan vergelijken
Geloof het of niet, maar ze zijn erquote:Op dinsdag 25 november 2025 15:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zou rekening houden met nog drie afspraken, waarbij er bij de derde daadwerkelijk een monteur komt opdagen, maar die rechtsomkeert maakt omdat je aansluiting meer dan 3 seconden werk is.
Hoe deed je dit in godsnaam.quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar bij jou kunnen ze een zakelijk abonnement aansmeren
Zeeland kunnen we beter aan de zee terug geven.quote:
ja en Limburg aan de Belgen en dan hebben we gewoon 10 provinciesquote:Op dinsdag 25 november 2025 16:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zeeland kunnen we beter aan de zee terug geven.
Flevoland kunnen we ook terug geven aan het ijsselmeer.quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja en Limburg aan de Belgen en dan hebben we gewoon 10 provincies
Ja dan kunnen Noord en Zuid Brabant ook wel samen in Belgenland.quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Flevoland kunnen we ook terug geven aan het ijsselmeer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |