vind ik wel.quote:
kan ook prima in de koekepanquote:Op dinsdag 25 november 2025 15:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik had zin in gyoza maar heb geen stoommandje ofzo.
Oh ik wel hoor. Denk ikquote:Op dinsdag 25 november 2025 15:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou er nooit zolang van af kunnen blijven.
pro-tip: even bellen waar ze blijven.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:32 schreef gianni61 het volgende:
ik zie nog steeds heel veel oranje kabeltje en heel weinig monteurs
Oh, die komen niet meer. Die installatiebedrijven zijn lamme takken.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:32 schreef gianni61 het volgende:
ik zie nog steeds heel veel oranje kabeltje en heel weinig monteurs
Ik beloof niks.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Help mij herinneren dat ik over 1 uur Babi Pambar omdraai. Hij is aan het roosteren
Gisteren viel er bij Manchester United - Everton een vrij bijzondere rode kaart. Een speler van Everton sloeg na een woordenwisseling een eigen speler en kon naar de kleedkamers. Er was toen net ongeveer een kwartier gespeeld. Maar Everton won de wedstrijd toch met 0-1quote:
Geef.quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
pro-tip: even bellen waar ze blijven.
Vrouw aan de telefoon:quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, die komen niet meer. Die installatiebedrijven zijn lamme takken.
Die zijn er om half vijf. "Oeps nee nu wordt het donker hoor, kunnen niks meer doen nuquote:Op dinsdag 25 november 2025 15:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
Vrouw aan de telefoon:
Ja er staat een afspraak voor vandaag.
en het duurt ongeveer een uurtje dus ze kunnen gewoon nog komen hoor.
right..
maar ze ging ze opsporen en vragen of ze me even konden terugbellen
Ik zou rekening houden met nog drie afspraken, waarbij er bij de derde daadwerkelijk een monteur komt opdagen, maar die rechtsomkeert maakt omdat je aansluiting meer dan 3 seconden werk is.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
Vrouw aan de telefoon:
Ja er staat een afspraak voor vandaag.
en het duurt ongeveer een uurtje dus ze kunnen gewoon nog komen hoor.
right..
maar ze ging ze opsporen en vragen of ze me even konden terugbellen
Nee man, die waren nooit van plan om te komen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die zijn er om half vijf. "Oeps nee nu wordt het donker hoor, kunnen niks meer doen nu"
daar heb ik een sticker voor.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Tussendoor komen er wel lui aan de deur om je een abo aan te smeren trouwens.
Lol, alsof verkopers daar naar luisteren.quote:
nee die sticker praat niet.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lol, alsof verkopers daar naar luisteren.
Nah, deze hebben dan in hun systeempje staan dat je bent aangesloten, dus gerichte verkoop.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee die sticker praat niet.
Maar heb regelmatig dat ik ze bij de buren hoor maar deze deur prima voorbij gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |