onwijs over de top dit, maar toch wel fijn.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Warmer dan dit wordt het bijna niet
Tot Belinda zich ermee ging bemoeien vond ik de muziek van Rob prima, de rest kan ik niet verdragenquote:Op dinsdag 25 november 2025 15:23 schreef Nizno het volgende:
met rob de nijs heeft radio5 voor mij de mooiheid van zijn nummers afgehaald. Vanaf het moment al dat bekend was dat hij steeds zieker werd en daarna 4 uur lang alleen maar nummers van Rob draaien na zijn overlijden...
heb meteen een allergie gekregen voor zijn nummers
Verkeerde Enya?quote:
Eerder al wel paar meh uurtjes geweest wat mij betreft vandaag maar dit is topquote:Op dinsdag 25 november 2025 15:24 schreef Tussle266 het volgende:
Ik zit volgens mij als enige een beetje in de meh-hoek op deze?
Een hit? Compleet aan mij voorbij gegaan dan, ik ken dat nummer nietquote:Op dinsdag 25 november 2025 15:29 schreef Tussle266 het volgende:
Waarom doen ze in die lijsten eigenlijk zo weinig met Caribbean Blue. Was toch gewoon een prima hit die beter is dan al die andere?
Ik zou al niet eens meer weten wie er allemaal zijn heengegaan dit jaar. Waren er zo veel.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:31 schreef Tussle266 het volgende:
Zegt Henkie nou dat Rob de grootste was van allemaal?
Voor de Radio 5 luisteraar denk ik wel het overlijden met de grootste impactquote:Op dinsdag 25 november 2025 15:31 schreef Tussle266 het volgende:
Zegt Henkie nou dat Rob de grootste was van allemaal?
Gewoon Top 40 gestaan en zo verder. Only Time staat wel in verschillende lijsten, die deed het vele malen minder.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Een hit? Compleet aan mij voorbij gegaan dan, ik ken dat nummer niet
Only time ken ik wel, dat andere nummer ken ik echt niet. Ik zie dat het uit 91 is, toen kreeg ik de top40muziek en reguliere zenders gewoon nog dagelijks meequote:Op dinsdag 25 november 2025 15:34 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Gewoon Top 40 gestaan en zo verder. Only Time staat wel in verschillende lijsten, die deed het vele malen minder.
Is duidelijk een nummer wat minder is blijven hangen. Niet alleen bij jou, maar ook bij de gemiddelde radioluisteraar blijkbaar.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Only time ken ik wel, dat andere nummer ken ik echt niet. Ik zie dat het uit 91 is, toen kreeg ik de top40muziek en reguliere zenders gewoon nog dagelijks mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |