We moeten ook niet overdrijven, ik vind dit leuker dan dat ene nummer waarin Freek lekker gaat "rappen" a la Gers. Dit is minder dan Vas-y, maar wel de derde beste in de Top 2000 vanaf 11 december (aangenomen dat gifjesdag dan is)quote:Op woensdag 26 november 2025 16:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hoor nog liever Schijn Een Lichtje Op Mij
shoarma shoarmaquote:Op woensdag 26 november 2025 16:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hoor nog liever Schijn Een Lichtje Op Mij
Hier ook een beetje. Idem voor Willeke Alberti, eerder vandaag, maar dat heb ik ook weleens geconstateerd bij de Top 2000.quote:Op woensdag 26 november 2025 17:02 schreef TLC het volgende:
Ik werd n beetje sentimenteel bij Biscaya en 1948![]()
Ik ken Biscaya ook eigenlijk alleen maar als de Veronica tune. Net als Sailing home van Piet Veerman.quote:Op woensdag 26 november 2025 17:18 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Hier ook een beetje. Idem voor Willeke Alberti, eerder vandaag, maar dat heb ik ook weleens geconstateerd bij de Top 2000.
Het kan de tijd van het jaar zijn, maar in principe ben ik niet van het hele sentimentele.
En het is niet dat ik die muziek op jonge leeftijd veel op heb gezet of zo, daar kan het niet aan liggen (al kwam Biscaya weleens voorbij als Veronica-tune).
quote:Op woensdag 26 november 2025 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
G
V
D
Kunnen Suus en Freek terug?
Of babs en Celine?
Ik probeer te achterhalen over welk nummer dit gaat.quote:Op woensdag 26 november 2025 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier had ook de kabouterdans kunnen staan
jaquote:Op woensdag 26 november 2025 17:37 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
[..]
Ik probeer te achterhalen over welk nummer dit gaat.Droomland denk ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |