abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219338149
https://nos.nl/artikel/25(...)uwen-meer-in-de-raad

Terneuzen heeft de juiste keuze gemaakt om geen azc toe te laten, het is toch van de zotte hoe hier in Nederland er geen woningen gebouwd kunnen worden maar het miraculeus wel is toegestaan om de ene na de andere azc uit de grond te stampen. Het wordt hoog tijd om de spreidingswet te schrappen en asielzoekers centraal op te vangen zodat ze makkelijker weer weggestuurd kunnen worden uit Nederland. Dit drama moet afgelopen zijn in Europa, als we als Europa in z'n geheel laten zien, er is geen plek voor jullie, dan geven we een positief signaal af dat het ook geen zin heeft om naar Europa te komen. Als we de mislukking van de multi culturele samenleving achter ons laten, en ons meer gaan focussen op demografisch herstel van de eigen bevolking kunnen we onze samenleving en cultuur nog redden van de immigratie ondergang en omvolking die op het ogenblik plaatsvindt.
pi_219338173
Ik ben niet politiek onderlegd, maar als je opstapt (ontslag neemt bij je baan zoals ik ernaar kijk) omdat anderen aangeven dat ze niet willen wat jij wil.. lijkt voor mij een raar wereldje.. Waarom zou je überhaupt een AZC willen als burgemeester? Dan sta je ver af van de plek waar de AZC wordt geplaatst en de gemiddelde burger die het ermee moet doen zoals ik ernaar kijk..

[ Bericht 1% gewijzigd door Masberum op 25-11-2025 00:53:22 ]
  Miss 200.000.000! dinsdag 25 november 2025 @ 09:27:44 #3
367000 roos94
pi_219339204
Was zierikzee maar zo. In januari mogen we 250 nieuwe bewoners verwelkomen in een gloednieuw pand. Gezellig >:O
pi_219339305
Terecht dat hij op stapt. Als de Raad onbetrouwbaar blijkt en je er niet mee samen kunt werken, dan houdt het wel op voor een burgemeester.

En ook terecht dat hij geen enkel bezwaar heeft tegen een AZC, overlast bij gewone AZCs is er gewoon bijna niet.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_219339459
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2025 09:41 schreef Hanca het volgende:
Terecht dat hij op stapt. Als de Raad onbetrouwbaar blijkt en je er niet mee samen kunt werken, dan houdt het wel op voor een burgemeester.

En ook terecht dat hij geen enkel bezwaar heeft tegen een AZC, overlast bij gewone AZCs is er gewoon bijna niet.
Ik lees iets over een locatie voor 200 asielzoekers. Dat stelt ook praktisch gezien weinig voor.
  Moderator dinsdag 25 november 2025 @ 10:31:07 #6
375570 crew  Cyan9
pi_219339586
Omvolkingstheorieën bespreek je maar ergens anders.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')