SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Nog even en ze gaan ook nog extra geld in rekening brengen als je te veel hebt geklaagd...quote:Op maandag 24 november 2025 19:59 schreef livelink het volgende:
Kreeg net de factuur van de tandarts voor het trekken van mijn kies met de volgende omschrijving:
Moeizaam trekken tand of kies met behulp van chirurgie
De omschrijving past wel bij mijn ervaring
De combinatie klappen en cowbell kom je ook best vaak tegen.quote:Op maandag 24 november 2025 20:01 schreef MadMaster het volgende:
Hoop glamrock.
Simpel klappen was goedkoper dan weer een tambourine (alhoewel ik die hier ook hoor)…
Is het nu weer een beetje oke?quote:Op maandag 24 november 2025 19:59 schreef livelink het volgende:
Kreeg net de factuur van de tandarts voor het trekken van mijn kies met de volgende omschrijving:
Moeizaam trekken tand of kies met behulp van chirurgie
De omschrijving past wel bij mijn ervaring
Niets mis meequote:Op maandag 24 november 2025 20:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
De combinatie klappen en cowbell kom je ook best vaak tegen.
Ja, het gaat nu weer. Ik voel het nog steeds wel een beetje, maar ik kan niet echt zeggen dat het nog pijn doet.quote:Op maandag 24 november 2025 20:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Is het nu weer een beetje oke?
Bij mij ging het over het algemeen makkelijk, maar 1 wilde er echt niet uit.
Hebben ze met zijn tweeën aan lopen trekken en mijn kaak daarbij licht gekneusd.
Eigenlijk wel, ja. Maar ze zijn er rijk mee geworden.quote:Op maandag 24 november 2025 20:04 schreef brother52 het volgende:
de eerste 10 seconden van deze was eigenlijk wel genoeg geweest.
The Rembrandts - I'll Be There For You
Ik heb nog wel een nummer waar ik op zit te wachten. Het enige nummer dat we met onze coverband speelden, waar ik geacht werd om mee te klappenquote:
Mijn wel vaker hier besproken neef deed de percusssie bij o.a. Nits.quote:Op maandag 24 november 2025 20:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
De combinatie klappen en cowbell kom je ook best vaak tegen.
Dat ziet er gaaf uit.quote:Op maandag 24 november 2025 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn wel vaker hier besproken neef deed de percusssie bij o.a. Nits.
Die sleepte alleen al een halve vrachtwagen met spullen met zich mee.
Soms inclusief pauken zelfs, voor 2 momenten in 1 song…
De percussioniste bij Faithles had ook een gewelde percussie kit, gepositioneerd om haar heen.
Die ging altijd helemaal los…
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is ook bizar hoeveel verschillende percussie instrumenten er zijn... En dan klinkt elke houtsoort ook nog eens anders...quote:Op maandag 24 november 2025 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn wel vaker hier besproken neef deed de percusssie bij o.a. Nits.
Die sleepte alleen al een halve vrachtwagen met spullen met zich mee.
Soms inclusief pauken zelfs, voor 2 momenten in 1 song…
De percussioniste bij Faithles had ook een gewelde percussie kit, gepositioneerd om haar heen.
Die ging altijd helemaal los…
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |