Ik vond het als kind wel leuke muziek. Nu doen die deuntjes mij niet meer zoveel.quote:
Heel herkenbaar! M-kids was zeker wel bekend in Nederland, volgens mij doordat ze steeds langskwamen op Fox Kids/Jetix. (K3 kwam daar volgens mij juist wat minder vaak langs! Maar wel juist ook op nog een zender toch? Wereld van K3?)quote:Op maandag 24 november 2025 15:43 schreef roos94 het volgende:
Ja, ik was erg fan van M-kids. Maar er lag niet veel merchandise van ze in Nederland. Had wel een cd maar verder niet zoals k3 met van alles broodtrommels tot dekbed enzo.
Ja: https://www.instagram.com/mkids.music/quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Noemen ze zichzelf nog steeds de M-Kids?
Wat leuk dat je in een topic van 1 van je vorige accounts post.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:22 schreef poolmetuitkering het volgende:
M-kids komt op 8 november ook naar Poppodium 013 in Tilburg.
Er zijn nog tickets...
Oh echt? Insta stond een paar weken geleden ineens vol met berichten voor hun show in Antwerpen (die natuurlijk meteen was uitverkocht).quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
Vreemd dat ik hier nog nooit van heb gehoord.
Als je geen 90s kind bent ken je ze niet.quote:Op donderdag 15 januari 2026 21:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
Vreemd dat ik hier nog nooit van heb gehoord.
Ik kom uit 1990 dus zou ik het moeten kennen.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 01:09 schreef poolmetuitkering het volgende:
[..]
Oh echt? Insta stond een paar weken geleden ineens vol met berichten voor hun show in Antwerpen (die natuurlijk meteen was uitverkocht).
Ze waren relatief korte tijd 'beroemd' maar dat is wel al 20 jaar terug.
Geboren september 1990, Roos. Dus help me!!! HELP ME ALSJEBLIEFT!!quote:Op vrijdag 16 januari 2026 06:47 schreef roos94 het volgende:
[..]
Als je geen 90s kind bent ken je ze niet.
Dan was je net te oud. Jij was in de 90s al bijna een puber.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 08:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik kom uit 1990 dus zou ik het moeten kennen.
[..]
Geboren september 1990, Roos. Dus help me!!! HELP ME ALSJEBLIEFT!!
Ik was behoorlijk laat met mijn ontwikkeling. Was expres zodat ik meer mijn best voor school zou doen, maar dat kwam niet helemaal lekker uit de verf.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 12:26 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dan was je net te oud. Jij was in de 90s al bijna een puber.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |