abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8686834
Vraag me niet waarom, maar het komt bijna altijd voor dat een meisje een oudere vriend heeft. Ik heb dit eigelijk ook bijna altijd wel gehad, maar nu ben ik verliefd geworden om iemand die een stukkie jonger is dan mij. geen probleem zou je zeggen, toch ligt het wat moeilijker..

Ten eerste is het het broertje van een vriend van mij
Ten tweede ben ik dus 18 en hij is 15 (we verschillen 2.5 jaar) Nou heb ik hier zelf geen problemen mee maar ik heb geen zin dat de reacties van andere lui.

We hebben al een x gezoent, en dat hebben mijn vrienden ook gezoent, maar ik was toen in een nogal dronken bui en dat wist hij ook, bovendien had hij toen nog een vriendin

We hadden dus besloten dat het fout was en dat het niet kon enzo. makkelijker gezegt dan gedaan want die week daarop hebben we weer gezoent! en zie hem nu 2 x in de week ofzo, zonder dat mun vrienden het weten hij heeft het inmiddels wel uitgemaaakt met zijn vriendin gelukkig.

Maar hoe moet het nu verder??? Opzich is dit geheime gedoe best leuk en spannend, maar het zal toch een x uitkomen...
Hoe zullen ze reageren? en ik weet ook niet of ik een seriouse relatie met hem wil... zou dit gaan werken? ivm het leeftijdsverschil?
zijn er hier meer jonge vrouwen met een jongere vriend?

pi_8686851
Wat boeit dat dan? 2,5 jaar .
Lekker bekrompen zeg om daar problemen mee te hebben. Als je hem erg leuk vindt. Have fun joh!!
pi_8686879
Een teamgenoot van mij is 19 en heeft een vriendin van 27... nix mis mee hoor, gaat prima en iedereen vindt het prima. Natuurlijk krijgt ie af en toe wel eens opmerkingen, maar daar trekt ie zich niets van aan
pi_8686883
nope, altijd ouder

Vind ik zelf ook het prettigst, maar als de situatie zich voordoet, moet dat zeker geen probleem kunnen zijn dus..

Gaan met die banaan dus

Doei.
  maandag 24 februari 2003 @ 15:33:04 #5
30560 2Mini
Official Logo
pi_8686888
quote:
Op maandag 24 februari 2003 15:30 schreef blieblie het volgende:
Wat boeit dat dan? 2,5 jaar .
Lekker bekrompen zeg om daar problemen mee te hebben. Als je hem erg leuk vindt. Have fun joh!!
ook mijn mening
Camera 1... 1!
  maandag 24 februari 2003 @ 15:33:54 #6
23510 livingstone
Enschede, the city of the east
pi_8686909
Tuurlijk kan dat....

...Kijk maar naar JIM uit Idols....

en gelijk heeft ie ook nog wat een lekker wijf is dat zeg...

Al het goede komt uit Grolsch koeien.....
pi_8686910
Waarom zou je erniet voor gaan?? :S

Nu is drie jaar misschien veel ja, maar denk is verder.... 65 en 62...
Das dan toch een peule schilletje!!!!

It's nice to be important but it's important to be nice!!!
pi_8686917
heb een relatie gehad met een meid die 27 jaar was tot gisteren en ik ben zelf 21. Ligt er maar net aan hoe je er zelf tegenaan kijkt.
Cuore Sportivo
  maandag 24 februari 2003 @ 15:34:33 #9
43634 Koos_26
Chantal Janzen
pi_8686918
Moet kunnen denk? Wat maakt leeftijd nou uit.
Hamelen
pi_8686919
wats het probleem? fuck de rest toch wie zijn zij om voor jou te beslissen wat goed/fout is? Screw them!
pi_8686924
Het is toch helemaal niet interessant wat andere mensen van jullie relatie vinden? Mensen hebben trouwens toch altijd wel wat te mekkeren, dus als je je daar wat van aan moest trekken...
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_8686938
quote:
Op maandag 24 februari 2003 15:33 schreef 2Mini het volgende:

[..]

ook mijn mening

* UFOtje sluit zich hier bij aan!
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_8686951
quote:
Op maandag 24 februari 2003 15:34 schreef alki het volgende:
heb een relatie gehad met een meid die 27 jaar was tot gisteren en ik ben zelf 21. Ligt er maar net aan hoe je er zelf tegenaan kijkt.
nu is ze 28?
sorry, flaaaaaaaaauw
pi_8686961
leeftijd kan uitmaken. Ligt natuurlijk aan met wie je te maken hebt.
pi_8686972
Het leeftijdsverschil vind ik niet zo'n probleem, ik heb zelf ook wel eens jongere vriendjes gehad.

Het enige wat ik wat minder vind is dat iemand van 15 gewoon nog een kind is. Als 18-jarige kan dat nog verschille: de een is dan al erg volwassen, de ander net zo goed bijna nog een kind. Ik kan me niet zo vinden in relaties tussen volwassenen en kinderen, maar ik vind dat verschil hier wel mee vallen. En of dan d ejongen of het meisje ouder is vind ik echt geen fuck uitmaken.

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_8686986
Ja jullie hebben ook wel gelijk
Het enige waar ik een beetje mee zit is de reacties van mun vrienden, hun zullen het een beetje raar vinden. Ook nog is omdat dat zijn broer al 1.5 jaar een relatie met mijn beste vriendin heeft! haha.. straks worden we nog schoonzusjes
pi_8687053
quote:
Op maandag 24 februari 2003 15:37 schreef sunshine1983 het volgende:
Ja jullie hebben ook wel gelijk
Het enige waar ik een beetje mee zit is de reacties van mun vrienden, hun zullen het een beetje raar vinden. Ook nog is omdat dat zijn broer al 1.5 jaar een relatie met mijn beste vriendin heeft! haha.. straks worden we nog schoonzusjes
Als het echte vrienden zijn accepteren ze dat heus wel, het is hun zaak sowieso niet, zij hoeven niet met die knul door het leven, maar jij.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_8687139
quote:
Op maandag 24 februari 2003 15:40 schreef Angeles het volgende:

[..]

Als het echte vrienden zijn accepteren ze dat heus wel, het is hun zaak sowieso niet, zij hoeven niet met die knul door het leven, maar jij.

Precies, bij dit soort dingen merk wie je echte "vriend(in)en" zijn

Hou je vast...valt vies tegen...

pi_8687329
Joh, schijt aan.

Als je die jongen leuk vindt.. dan ga je toch lekker met hem om.

En je bent pas 18, waarom nu al denken in de toekomst...

Gewoon lekker je ding doen en misschien ben je hem al over een paar weken/maanden wel zat.

maandag 24 februari 2003 @ 15:54:22 #20
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_8687413
Ik zou gaan liegen over je leeftijd (tegen iedereen) en desnoods zeggen dat je een ziekte hebt waardoor je er veel ouder uitziet en dat gedrag praat je wel goed want meisjes zijn veel eerder 'ontwikkeld' enzo.
/-=]
|o-0
~~~`
pi_8687473
enne, vrouwen leven gemiddeld toch langer, dusse
voer eendjes, geen oorlog...
pi_8687485
Mhh het is wel een vreemde situatie, Maar kijk wat je voor elkaar voelt.... en als dat ok is moet je je er niet druk ommaken.
Als mensen er dan commetaar op hebben dan zijn het misschien mensen die niet om JOU geven.

ach en wie ben ik :/
Een eenzaam iemand die zichzelf probeerd te ondekken

Who are you!?
  maandag 24 februari 2003 @ 16:01:48 #23
10016 RipCurl
Surfin the web, not the waves
pi_8687618
2,5 jaar is echt niets... mijn (ex-)vriendin en ik schelen 5,5 jaar.

verder zal het wel iet wat vreemd voor die vriend van je zijn aangezien het zijn jongere broertje is, maar dat gaat vast wel goedkomen!

I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day.
  maandag 24 februari 2003 @ 16:03:26 #24
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_8687659
leeftijd nou en..?

Maare iets anders als hij het zo gemakkelijk uit maakt met zijn huidige vriendin.. (en vreemd ging) zet je dat niet aan het denken?

Ik bedoel Flikt hij hetzelfde niet bij jouw?

pi_8687891
quote:
Op maandag 24 februari 2003 16:03 schreef Bill_E het volgende:
Maare iets anders als hij het zo gemakkelijk uit maakt met zijn huidige vriendin.. (en vreemd ging) zet je dat niet aan het denken?

Ik bedoel Flikt hij hetzelfde niet bij jouw?

Hmm denk het niet.. met hem en zijn vriendin ging het al een tijd niet zo goed en bovendien vond hij mij al een langere tijd leuk, maar hij dacht dat het nooit iets zou kunnen worden.
Ik denk niet dat hij weer vreemd zou gaan, zou hij het wel doen is het mijn eigen domme fout ja, had ik kunnen weten dan. maarja dat risico neem ik dan maar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')