Ik zou heel graag het setje van 3 huisjes en het Groningse huisje willen hebben, maar ben geen lid van de postcodeloterij.quote:Om de decembermaand nog feestelijker te maken, ontvangen de deelnemers van de Postcode Loterij eind november een cadeaubon voor een Hollands Huisje of een set van 3 kersthangers. Het huisje, verlicht door een led-lampje, kun je sfeervol laten schitteren op je tafel, vensterbank of schouw. Tussen 24 november en 7 december op te halen bij een Albert Heijn bij jou in de buurt.
Die bonnen staan daar apart van.quote:Op donderdag 20 november 2025 20:26 schreef Hyaenidae het volgende:
@:-sigaartje is lid, hij wil hem wel ruilen voor een agenda
Oh nee hij heeft de bonnen al weggemikt
KLB / Nieuwe Postcodeloterij-"agenda" - What the fak????
Als dat makkelijk kan is mijn huisje voor jouquote:Op donderdag 20 november 2025 19:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik zou heel graag het setje van 3 huisjes en het Groningse huisje willen hebben, maar ben geen lid van de postcodeloterij.
Is er iemand die wel lid maar niets met de bon gaat doen?![]()
Geeft die lul hem weg aan de buurvrouwquote:Op donderdag 20 november 2025 21:06 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Die bonnen staan daar apart van.
Ik doe zelf ook niet mee, maar mijn vader wel, die flikkert die dingen toch altijd weg. Dus zal kijken of ik er eentje kan redden.
Ik stuur je zo even per pb een foto van mijn bon. Heb 'm net binnen. Maar verkeer nog even in een opruimwoede.quote:Op donderdag 20 november 2025 19:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik zou heel graag het setje van 3 huisjes en het Groningse huisje willen hebben, maar ben geen lid van de postcodeloterij.
Is er iemand die wel lid maar niets met de bon gaat doen?![]()
de buurvrouw moet hij ook te vriend houden.quote:Op vrijdag 21 november 2025 10:28 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Geeft die lul hem weg aan de buurvrouw
Hartelijk bedankt!!quote:Op vrijdag 21 november 2025 11:56 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ik stuur je zo even per pb een foto van mijn bon. Heb 'm net binnen. Maar verkeer nog even in een opruimwoede.
Van mij mag eerst iemand die eerder reageerde geholpen worden, maar mocht je niks horen dan hou ik mij aanbevolenquote:Op dinsdag 25 november 2025 22:48 schreef moemoe het volgende:
Is iedereen al geholpen in dit topic?
Ik heb 1 code die ik kan delen.
(Is het dan nodig dat ik een foto maak of liever digitaal?)
ik heb er inmiddels twee binnen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 22:48 schreef moemoe het volgende:
Is iedereen al geholpen in dit topic?
Ik heb 1 code die ik kan delen.
(Is het dan nodig dat ik een foto maak of liever digitaal?)
Hallo Nizmo,quote:
Ik stuur je even een dmquote:Op woensdag 26 november 2025 12:58 schreef Attitude het volgende:
[..]
Hallo Nizmo,
Ik heb inderdaad nog geen codes gekregen vanuit dit topic.
Een foto is mogelijk, daarmee kun je ook scannen. ( een goede close up van de barcode en de nummer onder )
Vriendelijk groet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |