Ja kosten per transactie of soms pakken ze een percentage van wat je opneemt. En de Rabo snoept ook nog wat mee.quote:Op donderdag 20 november 2025 13:07 schreef CoolGuy het volgende:
Over wat voor bedragen praten we hier? qua kosten vs wat je uit de automaat mag trekken?
De Rabo zal ongetwijfeld aangeven dat het verschilt per bank, en dat al die banken verschillende kosten met zich mee brengen en dat ik dus contact op moet nemen met die banken.quote:Op donderdag 20 november 2025 16:52 schreef Prego het volgende:
Wat zei de Rabobank toen je het vroeg?
Ja...dat snap ik wel, maar over wat voor bedragen praten we. Want als je 4 euro moet betalen op 250 euro of nog meer die je pint, moet je je daar dan echt druk over maken?quote:Op donderdag 20 november 2025 18:00 schreef vjjjj het volgende:
[..]
Ja kosten per transactie of soms pakken ze een percentage van wat je opneemt. En de Rabo snoept ook nog wat mee.
Helemaal als je bekijkt hoeveel de pinkosten zijn ten opzichte van je vakantie budget.....quote:Op donderdag 20 november 2025 19:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja...dat snap ik wel, maar over wat voor bedragen praten we. Want als je 4 euro moet betalen op 250 euro of nog meer die je pint, moet je je daar dan echt druk over maken?
Die cash wisselkantoortjes bieden vaak een slechte wisselkoers en er zit vaak ook nog commissie bij.quote:Op vrijdag 21 november 2025 08:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Zou ook even onderzoeken of de landen die je aandoet makkelijk zijn in
1. Betalen met creditcard of,
2. Het cash wisselen van ¤ bij geldwisselkantoortjes.
Dat kan je best een hoop schelen en dan hoef je je ook niet zo druk te maken over pin limieten.
Dat valt soms reuze mee, afgelopen jaar nog zelf ervaren in Sri Lanka.quote:Op vrijdag 21 november 2025 10:12 schreef Farenji het volgende:
[..]
Die cash wisselkantoortjes bieden vaak een slechte wisselkoers en er zit vaak ook nog commissie bij.
Dat is in West Europa absoluut het geval.quote:Op vrijdag 21 november 2025 10:12 schreef Farenji het volgende:
[..]
Die cash wisselkantoortjes bieden vaak een slechte wisselkoers en er zit vaak ook nog commissie bij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |