eigen schuldquote:Op woensdag 19 november 2025 23:37 schreef Watmoetjenou het volgende:
Trommel loopt ineens los, dus een hoop kabaal.
Staat er half uur later de politie en ineens voor de deurburen maken zich zorgen.
Ja ik ook over die wasmachine, maar breng dan als buren een nieuwe... Of bel gewoon zelf aan, is misschien wat makkelijker.
Ja niet dusquote:Op donderdag 20 november 2025 01:48 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Ze geven om je he. Daarom belden ze ook zelf aan
En ik geen crimineelquote:Op donderdag 20 november 2025 08:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
Jouw buren zijn toch zeker sinterklaas niet?
Ja shit, ik dacht kauwgom. Altijd verkeerd verstaanquote:Op donderdag 20 november 2025 08:31 schreef Moonversion het volgende:
[..]
eigen schuldMagnesiumkalk is een sluipmoordenaar
Dit had je kunnen weten TS
Bekijk deze YouTube-video
Jij belde tenminste nog zelf aanquote:Op donderdag 20 november 2025 08:42 schreef junkiesietze het volgende:
ik belde ook eens de politie omdat er een gore smeurie via de verwarmingsbuizen naar beneden liep vanaf mijn bovenbuurman.
Buurman deed niet open en ik dacht dat hij misschien zelf aan het smelten was en bij mij naar beneden druppelde.
Ging de vrouw aan de lijn mij helemaal ondervragen waarom ik dacht dat de buurman misschien dood was, en zag mij als potentieel verdachte
uiteindelijk brandweer etc gekomen en toen deed hij opeens wel open, niet dood. wel een gebarsten pijp in zijn keuken wat de lekkage veroorzaakte.
Laat daar de geweldig competente en ook onafhankelijke rechter maar over oordelen.quote:Op donderdag 20 november 2025 08:37 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ja niet dus
[..]
En ik geen crimineel
[..]
Ja shit, ik dacht kauwgom. Altijd verkeerd verstaan
quote:Op donderdag 20 november 2025 09:00 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Laat daar de geweldig competente en ook onafhankelijke rechter maar over oordelen.
doet je bel het wel?quote:Op donderdag 20 november 2025 09:00 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Jij belde tenminste nog zelf aan
Als je echt problemen had gehad was je een half uur later waarschijnlijk al dood geweest.quote:Op woensdag 19 november 2025 23:37 schreef Watmoetjenou het volgende:
Trommel loopt ineens los, dus een hoop kabaal.
Staat er half uur later de politie en ineens voor de deurburen maken zich zorgen.
Ja ik ook over die wasmachine, maar breng dan als buren een nieuwe... Of bel gewoon zelf aan, is misschien wat makkelijker.
woahh Gertjuhhquote:Op donderdag 20 november 2025 09:23 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Anders kun je toch kloppen als de bel het niet doet?
Tuurlijk, de intenties zouden ook wel goed zijn geweest. Maar ik heb verder geen slecht contact met de buren ofzo, en overigens ook geen idee wie gebeld heeft.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:32 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Als je echt problemen had gehad was je een half uur later waarschijnlijk al dood geweest.
(niet dat ik dat wil he, maar een half uur is heel lang als er iemand in je huis was geweest)
Ja, dat bedoelde ik ook.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:34 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Tuurlijk, de intenties zouden ook wel goed zijn geweest. Maar ik heb verder geen slecht contact met de buren ofzo, en overigens ook geen idee wie gebeld heeft.
Maar dan hadden ze zelf ook even kunnen aanbellen toch.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |