SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
100.000 katjes
Fuck the EBU!
ja heeft ie ok gedaanquote:Op woensdag 19 november 2025 17:11 schreef ieniminimuis het volgende:
52 min reistijd enkele reis? Wauw. Ik had ander werk gezocht.
Ik zou nog een keer van werk wisselen.quote:
een normaal mens wel, maar hij is een speciaaltjequote:Op woensdag 19 november 2025 17:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou nog een keer van werk wisselen.
Classic.quote:Op woensdag 19 november 2025 17:19 schreef Nizno het volgende:
straks maar even twee VHSjes lenen bij de videotheek
Ik woon op 1.4 km aldus google maps. VOlgens mij is het korter dan datquote:Op woensdag 19 november 2025 17:18 schreef ieniminimuis het volgende:
We kunnen niet allemaal op slechts 1,2 km (4 min fietsen aldus Google) van werk wonen
Wat de pot schaft. Geen idee nog dus. Ik moet koken en geen zin.quote:
Pizza.quote:
witlof ham en kaas met gebakken wokjes en saucijsjesquote:
Kan even niet kijken. Is dat ergens terug te zien?quote:Op woensdag 19 november 2025 17:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:Haags
Cesargod zo bij Tijd Voor Max.
Gaat over het boek wat er over hem is geschreven.
https://npo.nl/start/serie/tijd-voor-max/afleveringenquote:Op woensdag 19 november 2025 17:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Kan even niet kijken. Is dat ergens terug te zien?
Gemarineerde kiepenpoten, rozemarijnkrieltjes en gestoomde broccoliquote:
klinkt heel vervelendquote:Op woensdag 19 november 2025 17:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gemarineerde kiepenpoten, rozemarijnkrieltjes en gestoomde broccoli
zekerquote:
NPO start denk ikquote:Op woensdag 19 november 2025 17:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Kan even niet kijken. Is dat ergens terug te zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |