DCB= Dutch Clan Bitches
Op t moment numero 2 van CTFladder van CB
quote:Gefeliciteerd
Op zaterdag 1 maart 2003 18:24 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Hehe fok bf clan! Heb gelukkig al een andere clan![]()
DCB= Dutch Clan Bitches
Op t moment numero 2 van CTFladder van CB
Nou ja, heb alle opgekropte frustratie ook meteen gebotvierd op het toetsenbord.
We vliegen dus achter elkaar aan, rondjes, en toch kan die andere winnen en achter mij komen en me zo uit de lucht plukken.
De lag is goed genoeg, dus ik vertraag niet. Ik maak scherpe bochten waarbij m'n vleigtuig tot 90 graden op zijn kant vliegt of zelfs verder zodat ik daal en tegelijkertijd optrek, of maak een schuine looping wat ook niet werkt omdat dat de snelheid juist weghaalt en het toestel laat stallen. Het lukt me niet!!! Klootzakken schieten mij altijd als eerste neer.
FYI: Ik vlieg met de joystick icm toetsenbord (rudders voor zijwaarts sturen).
Een ander trucje is stijgen, op de kop gaan vliegen en de muis (of joystick) naar achteren trekken. Je maakt dan een omgekeerde looping. Maak bij het omhoogkomen een scherpe bocht naar links of rechts en je zit achter je vijand.
Ik kan aardig vliegen nu, laat regelmatig een bom vallen, en als het mee zit word het een voltreffer.
Maar je hebt er mensen bij zitten die ongeloofelijk goed zijn in dat vliegen... knallen je met 5 kogels uit de lucht!
Bombarderen een hele basis voor 5 minuten lang.. talloze kills op hun naam hebbende. Moeilijk irritant is dat!!
Waarom moet ik 30.000 kogels afvuren om een vliegtuig uit de lucht te halen?
quote:Je bent niet de enige, mag al blij zijn als ik die vliegtuig in de lucht hou.
Op woensdag 5 maart 2003 07:25 schreef Bastard het volgende:
Vliegen sucked.. klaar.
Daar is gewoon weinig aan te doen...althans bij mij!Ik kan aardig vliegen nu, laat regelmatig een bom vallen, en als het mee zit word het een voltreffer.
Maar je hebt er mensen bij zitten die ongeloofelijk goed zijn in dat vliegen... knallen je met 5 kogels uit de lucht!
Bombarderen een hele basis voor 5 minuten lang.. talloze kills op hun naam hebbende. Moeilijk irritant is dat!!
Waarom moet ik 30.000 kogels afvuren om een vliegtuig uit de lucht te halen?
Vanavond en masse weer eens?
En ach paar immelmanns enzo uit je mouw schudden om achter iemand te komen is niet zo lastig,..gewoon niet al te verwacht vliegen....
Draai eens ineens andere kant op, maak is een duik, of ga is midair stilhangen
ze hoeven je maar 1 sec kwijt te zijn en je zit achter ze!
quote:Tis veel oefenen.. die zero's van de jappen vlieg ik nog wel het beste mee geloof ik.
Op woensdag 5 maart 2003 11:49 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Je bent niet de enige, mag al blij zijn als ik die vliegtuig in de lucht hou.
En het bombarderen praat ik nog maar niet over.
quote:Tanks
Op woensdag 5 maart 2003 13:43 schreef Atrimar het volgende:
Tanks zijn kewlerVanavond en masse weer eens?
Daar kun je leuke kills mee halen als je het goed doet
quote:Daar heb je het wel een beetje over mij
Op woensdag 5 maart 2003 07:25 schreef Bastard het volgende:
Bombarderen een hele basis voor 5 minuten lang..
quote:Riiiggghhtt
Op woensdag 5 maart 2003 14:02 schreef Chen het volgende:[..]
Daar heb je het wel een beetje over mij
Nee chen, ik bedoel echt GOED!
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 14:11 schreef Bastard het volgende:[..]
Riiiggghhtt
Nee chen, ik bedoel echt GOED!
quote:Ik ben present. Hoe laat ben je van plan Atrimar, en heb je irc? Dan kunnen we weer verzamelen op #gam. Vind het wel leuk, maar het is leuker als je met een rijtje Fokkers op dezelfde server bezig bent
Op woensdag 5 maart 2003 13:43 schreef Atrimar het volgende:
Tanks zijn kewlerVanavond en masse weer eens?
quote:Een goeie server wel dan ja
Op woensdag 5 maart 2003 14:12 schreef Atreidez het volgende:[..]
op dezelfde server bezig bent
quote:Als je in het midden van de landings/opstijgbaan gaat lopen wordt je nou eenmaal overhoop geschoten bastard, goeie of slechte server maakt dan niet echt uit
Op woensdag 5 maart 2003 14:14 schreef Bastard het volgende:[..]
Een goeie server wel dan ja
quote:Hehe
Op woensdag 5 maart 2003 14:24 schreef Atreidez het volgende:[..]
Als je in het midden van de airraid gaat lopen wordt je nou eenmaal overhoop geschoten bastard, goeie of slechte server maakt dan niet echt uit
Ik zat gisteren in Berlin, met een server die iedere 10 seconden, 3 seconden stil hing.. nou das minder dan
quote:Ik kom vanavond wel naar #gam toe. Moet eerst nog ff SimGolfen
Op woensdag 5 maart 2003 14:12 schreef Atreidez het volgende:[..]
Ik ben present. Hoe laat ben je van plan Atrimar, en heb je irc? Dan kunnen we weer verzamelen op #gam. Vind het wel leuk, maar het is leuker als je met een rijtje Fokkers op dezelfde server bezig bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |