SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community
Wacht dan ook tot je goed wakker bentquote:Op woensdag 19 november 2025 05:55 schreef roos94 het volgende:
Ik heb iets besteld wat via de brievenbus komt.
Ik kwam er zojuist achter dat in die bezorging mijn huisnummer dubbel staat.
Dus ik woon in Pietsnot straat 60 en er staat nu : Pietsnot straat 60 60
De postcode en plaatsnaam klopt wel.
Ga ik dit pakket wss gewoon ontvangen of krijgt het systeem van de bezorger dan error en krijg ik (vandaag) niets?ik weet niet hoe dat werkt bij DHL.
Nee, ik had het gister besteld.quote:Op woensdag 19 november 2025 06:08 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Wacht dan ook tot je goed wakker bent
quote:Op woensdag 19 november 2025 06:02 schreef KillemWieft het volgende:
Komt goed, maar de kans is groot dat je vandaag niks krijgt.Echt nooit problemen gehad met DHL. DHL is veruit het beste bij mij gevolgd door postnl en helemaal onderaan DPD.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
Maak een poll.quote:Op woensdag 19 november 2025 05:55 schreef roos94 het volgende:
Ga ik dit pakket wss gewoon ontvangen of krijgt het systeem van de bezorger dan error en krijg ik (vandaag) niets?ik weet niet hoe dat werkt bij DHL.
Wat vreemd dat jij altijd van dat soort problemen hebt.quote:Op woensdag 19 november 2025 05:55 schreef roos94 het volgende:
Ik heb net de DHL gesproken en je pakket gaat gewoon aankomen.quote:Op woensdag 19 november 2025 05:55 schreef roos94 het volgende:
Neequote:Op woensdag 19 november 2025 09:16 schreef Lienekien het volgende:
Levert het dubbele huisnummer een bestaand huisnummer op?
Dit kan lang niet altijd he?quote:Op woensdag 19 november 2025 09:10 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Les #1 bij het bestellen van pakketjes e.d.: altijd laten bezorgen bij een afhaalpunt.
Hoef je je in ieder geval niet druk te maken over een verkeerd adres én je hoeft geen 8 uur thuis te blijven om vervolgens te horen te krijgen dat je pakket toch morgen bezorgd wordt.
The big monster XXXL Black editionquote:Op woensdag 19 november 2025 09:16 schreef Lienekien het volgende:
Levert het dubbele huisnummer een bestaand huisnummer op?
Staat je zending al in de app? Kun je daar nog dingen wijzigen?quote:Op woensdag 19 november 2025 09:18 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dit kan lang niet altijd he?als die mogelijkheid er is, doe ik het meestal wel, maar dit was briefpost.
quote:Op woensdag 19 november 2025 08:53 schreef blomke het volgende:
[..]
Wat vreemd dat jij altijd van dat soort problemen hebt.
69 69quote:Op woensdag 19 november 2025 09:14 schreef Farenji het volgende:
Hoi, ik heb net een pakket voor je ontvangen, kun je dat zsm op komen halen? Gr gr je buurman van nummer 60 60.
Voortaan bij 'straatnaam', de straatnaam invullen en niet straatnaam+nummer. Een regeltje lager kun je het nummer invullen. Is toch niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 19 november 2025 05:55 schreef roos94 het volgende:
Heb het pakket opgehaald uit de automaat.quote:
quote:Op woensdag 19 november 2025 06:02 schreef KillemWieft het volgende:
Komt goed, maar de kans is groot dat je vandaag niks krijgt.QFTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
Hoezo, je hebt je pakket toch?quote:Op donderdag 20 november 2025 12:23 schreef roos94 het volgende:
[..]
Heb het pakket opgehaald uit de automaat.
Volgende keer dus geen dubbel huisnummer meer noteren tijdens het invullen van de gegevens want dan krijg je niks.
Bij mij thuis op het ingevoerde adres zoals de planning was?quote:Op donderdag 20 november 2025 12:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoezo, je hebt je pakket toch?
Niet zo zeuren. Jij maakte de fout en het is vrij vlot toch goedgekomen.quote:Op donderdag 20 november 2025 12:58 schreef roos94 het volgende:
[..]
Bij mij thuis op het ingevoerde adres zoals de planning was?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |