Afgelopen zondag stond mijn auto defect: hij wilde niet starten. Ik herkende het probleem meteen, hetzelfde als twee jaar geleden. De motor krijgt geen diesel en daarom start hij niet. Best opvallend voor een auto met slechts 100.000 kilometer op de teller, al is hij wel 11 jaar oud.
Het betreft een Renault kangoo uit 2014.
Blijkbaar is het een gekend probleem. Maar het lijkt me zo verdacht. Ik vermoed dat mijn vorige garagist (ik ga nu naar een andere garage) Helemaal geen nieuwe pomp er heeft ingestoken.
Dus ik denk dat ik hem de laatste keer zal laten herstellen en dan maar eens uitkijken voor een ander.
wat zouden jullie doen? Vorige keer 1500 afgetikt en nu wss weer
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo