abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219291575
Afgelopen zondag stond mijn auto defect: hij wilde niet starten. Ik herkende het probleem meteen, hetzelfde als twee jaar geleden. De motor krijgt geen diesel en daarom start hij niet. Best opvallend voor een auto met slechts 100.000 kilometer op de teller, al is hij wel 11 jaar oud.

Het betreft een Renault kangoo uit 2014.

Blijkbaar is het een gekend probleem. Maar het lijkt me zo verdacht. Ik vermoed dat mijn vorige garagist (ik ga nu naar een andere garage) Helemaal geen nieuwe pomp er heeft ingestoken.

Dus ik denk dat ik hem de laatste keer zal laten herstellen en dan maar eens uitkijken voor een ander.

wat zouden jullie doen? Vorige keer 1500 afgetikt en nu wss weer :(
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 18 november 2025 @ 16:31:00 #2
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_219291768
Is het een nieuwe pomp geweest?
Zo ja, als het nog binnen twee jaar is heb je nog garantie.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_219291903
Je weet toch waar Renault voor staat?
pindazakje
pi_219291911
Niet toevallig (uitgeleend) en benzine getankt?

Of eens flink leeggereden tot bijna de laatste km?
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
pi_219291918
Maar je hebt zelf al gekeken naar de pomp? Misschien zit de filter wel vol oid?
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
  dinsdag 18 november 2025 @ 17:19:14 #6
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_219292026
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 15:52 schreef capuchon_jongen het volgende:

wat zouden jullie doen?
Nagaan of er nog garantie op de pomp zit.

En daarna zou ik een auto kopen waar nog garantie op zit.
pi_219292056
Garantie net erbuiten, dat is wel zuur
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_219292059
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 16:55 schreef Watmoetjenou het volgende:
Niet toevallig (uitgeleend) en benzine getankt?

Of eens flink leeggereden tot bijna de laatste km?
Telkens als het lampje brand van tanken rij ik meestal meteen naar tankstation.
pi_219292284
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 november 2025 17:28 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 november 2025 17:28 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Typisch Renault. Ik had ook eens een Renault daar zat ook alleen een lampje in voor de temperatuur, ook geen wijzertje net als bij jou. Heeft me de kop gekost. Waardeloos merk dat niet wil investeren in metertjes.
pi_219293210
Een EU-norm (EN 590) definieert zes dieselklassen voor gematigde klimaatzones (van +5 tot -20 °C) en vijf voor arctische zones (-20 tot -44 °C). De afzonderlijke landen bepalen echter zelf wanneer welke diesel moet worden verkocht. In Nederland - en in veel andere EU-landen - is winterdiesel, die geschikt is voor temperaturen tot min 20 graden Celsius, verkrijgbaar van ruwweg 16 november tot 28 februari. Van 1 oktober en na de winter tot 14 april wordt diesel verkocht, die is beschermd tegen vlokken tot min 10 graden Celsius. De zomerdiesel die tussen half april en oktober wordt verkocht, is goedgekeurd voor minimum temperaturen tot rond het vriespunt. Sommige van de premium brandstoffen die door tankstations worden aangeboden, overtreffen het hele jaar door de eisen voor winterdiesel.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_219293721
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 november 2025 16:54 schreef Hyaenidae het volgende:
Je weet toch waar Renault voor staat?
Roest en narigheid achtervolgen u lange tijd?
pi_219293740
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 20:57 schreef R_Nest het volgende:

[..]
Roest en narigheid achtervolgen u lange tijd?
Ja hahahaaaaa :D 🤣🤣 *O*
pindazakje
  donderdag 20 november 2025 @ 11:58:33 #13
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_219302344
Als zo'n hoge druk dieselpomp kapot draait moet toch ook het hele brandstofsysteem worden gereinigd?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')