Ze duiken ook overal op het steedsquote:Op zondag 30 november 2025 12:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Alexander, uit De Bondgenoten zat in seizoen 1
[ afbeelding ]
Haha ja, sommigen lijken echt niet zonder camera te kunnenquote:Op zondag 30 november 2025 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze duiken ook overal op het steeds
Dat moet de kijker toch ook een keer gaan vervelen, steeds dezelfde die overal aan mee doen.quote:Op zondag 30 november 2025 12:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha ja, sommigen lijken echt niet zonder camera te kunnen
Zeker! Ik haakte na 2 afleveringen af bij het Zwaard van Sylvia Damocles, en heb me direct voorgenomen gewoon niet meer te beginnen aan een programma waar Sylvia Geersen in zit. Nog even en je krijgt 'r cadeau bij een pot pindakaas.quote:Op zondag 30 november 2025 12:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat moet de kijker toch ook een keer gaan vervelen, steeds dezelfde die overal aan mee doen.
quote:Op zondag 30 november 2025 12:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker! Ik haakte na 2 afleveringen af bij het Zwaard van Sylvia Damocles, en heb me direct voorgenomen gewoon niet meer te beginnen aan een programma waar Sylvia Geersen in zit. Nog even en je krijgt 'r cadeau bij een pot pindakaas.
Ja waardeloos, was ik blij dat ze uit de Alleskunner VIPS was, staat ze zich weer aan te stellen bij het zwaardquote:
En ze heeft de hoofdrol ook nog. Vanavond gaat ze janken, ben benieuwd waaromquote:Op zondag 30 november 2025 12:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja waardeloos, was ik blij dat ze uit de Alleskunner VIPS was, staat ze zich weer aan te stellen bij het zwaard
Misschien zijn die 'slakken' onder d'r neus weggekropen?quote:Op zondag 30 november 2025 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ze heeft de hoofdrol ook nog. Vanavond gaat ze janken, ben benieuwd waarom
quote:Op zondag 30 november 2025 12:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Misschien zijn die 'slakken' onder d'r neus weggekropen?
Ook al afgehaakt, slechte casting met een groot gehalte eendenbekken, en een hoop slap gelul.quote:Op zondag 30 november 2025 12:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker! Ik haakte na 2 afleveringen af bij het Zwaard van Sylvia Damocles, en heb me direct voorgenomen gewoon niet meer te beginnen aan een programma waar Sylvia Geersen in zit. Nog even en je krijgt 'r cadeau bij een pot pindakaas.
Bij wie? weinig indruk gemaaktquote:Op zondag 30 november 2025 12:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Alexander, uit De Bondgenoten zat in seizoen 1
[ afbeelding ]
Die had zich opgegeven voor Mariekequote:Op zondag 30 november 2025 12:47 schreef matthijst het volgende:
[..]
Wie? Of als aangemelde?
[ afbeelding ]
Thnx @Dotteke dat volg ik al 2 seizoenen...🥰quote:Op zondag 30 november 2025 07:56 schreef Dotteke het volgende:
Nog iets, iets wat ik helemaal gemist had.
Wist niet eens van het bestaan oeps Schijnt net zo iets als B&B te zijn wat ik user zie schrijven
@:Frummelie @:childofthestars
Dotteke in RLS / [NPO 3] Onderweg naar liefde 2de seizoen
Ik had er nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 2 december 2025 06:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Thnx @:Dotteke dat volg ik al 2 seizoenen...🥰
Ze denkt ook heel wat te zijn, ik mag haar niet zo.quote:Op dinsdag 2 december 2025 06:43 schreef Frummelie het volgende:
Nah en die Silvia staat helemaal strak van de botox, ze kan niet eens janken haar gezicht blijft gewoon strak staan als ze jankt... wat een aflevering weer.... de hoop was groot dat ze zou vertrekken... maar helaas!
Maar het heeft wel een hoog zweefgehalte, dit seizoen helemaal en daar heb ik niks mee... maar ja je kan niet altijd 6 gooien... verder wel een geinig programma...quote:
Ik kan het allemaal niet meer volgen ook, er is zoveel te kijkenquote:Op dinsdag 2 december 2025 09:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Maar het heeft wel een hoog zweefgehalte, dit seizoen helemaal en daar heb ik niks mee... maar ja je kan niet altijd 6 gooien... verder wel een geinig programma...
Ik vind het ook een vreselijk mens... over het paard getild wijf....quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze denkt ook heel wat te zijn, ik mag haar niet zo.
En hou helemaal niet van die botox tantes
Ja echt he. En ze is bijna in ieder programma aanwezigquote:Op dinsdag 2 december 2025 09:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het ook een vreselijk mens... over het paard getild wijf....
Jaja hou op schei uit.... en die Hanlers dan, wat een vreselijk programma...😂quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan het allemaal niet meer volgen ook, er is zoveel te kijken
Haha ja ook dat nog... ik ging laatst even de alleskunner vips kijken... wie kom ik tegen?? ..... ja die...quote:Op dinsdag 2 december 2025 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt he. En ze is bijna in ieder programma aanwezig
Wat een mens en ze krijgen zoveel negatieve aandacht dat iedereen massaal gaat kijkenquote:Op dinsdag 2 december 2025 09:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jaja hou op schei uit.... en die Hanlers dan, wat een vreselijk programma...😂
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |