Ben daar eigenlijk wel klaar meequote:Op zondag 23 november 2025 08:36 schreef Frummelie het volgende:
Goodmorning all...![]()
Eindelijk krijgen we weer een dansprogramma... So You Think You Can Dance weer terug van weggeweest, gepresenteerd door Wendy van Dijk...![]()
En ik wil ook Dancing with the Stars weer terug zien..
Ik vind het heerlijk om naar te kijken d'r is verder nooit geen klote te zien...quote:Op zondag 23 november 2025 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben daar eigenlijk wel klaar meewanneer komt er nu eens iets vernieuwends
Nee, das waar, er is niet zoveel meer op TV Het is op Net5 zag ik in het persberichtquote:Op zondag 23 november 2025 08:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om naar te kijken d'r is verder nooit geen klote te zien...
Ja klopt....quote:Op zondag 23 november 2025 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, das waar, er is niet zoveel meer op TV Het is op Net5 zag ik in het persbericht
O ik wel, maar het meeste neem ik op om de reclame door te kunnen spoelenquote:Op zondag 23 november 2025 09:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja klopt....het is gewoon flop... ik kijk nooit meer tv...
Ja dat kan ook haha ik kijk alles wat ik leuk vind op Videoland en Netflix enzquote:Op zondag 23 november 2025 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik wel, maar het meeste neem ik op om de reclame door te kunnen spoelen
Eet smakelijkquote:Op zondag 23 november 2025 09:10 schreef Frummelie het volgende:
Ik ga eens even een hdp ontbijtje in elkaar flansen, zin in..
hdp?quote:Op zondag 23 november 2025 09:10 schreef Frummelie het volgende:
Ik ga eens even een hdp ontbijtje in elkaar flansen, zin in..
Nou dat dus!quote:Op maandag 24 november 2025 13:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heerlie-de-peerlie, heerlijk dus
Bekijk deze YouTube-video
En we hebben er weer eenquote:
Zo gooien ons er dood mee op het moment, waarom ze hetzelfde soort programma's niet gewoon meer spreiden over het jaar snap ik niet.quote:Op vrijdag 28 november 2025 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En we hebben er weer een![]()
RLS / [RTL4/Videoland]de Doos van Pandora
Edit Zie nu dat het al geplaatst washierboven
Ja, het wordt een beetje te veel om allemaal te volgenquote:Op vrijdag 28 november 2025 10:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zo gooien ons er dood mee op het moment, waarom ze hetzelfde soort programma's niet gewoon meer spreiden over het jaar snap ik niet.
Zag je voorheen ook met Kamp van Koningsbrugge, dat kwam ongeveer tegelijk met Special Forces VIPS en No Way Back en nog zoiets. Zorgt er snel voor dat je op zo'n genre uitgekeken raakt. Tenminste, dat heb ik dan
Ohjee gooi je de handdoek in de ring Dot?quote:Op vrijdag 28 november 2025 11:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, het wordt een beetje te veel om allemaal te volgen
Er zit niet echt iets vernieuwends meer tussen.
De nieuwe trend naar de talkshows
Nee hoor, ik blijf persberichten posten voor de liefhebbers.quote:Op vrijdag 28 november 2025 11:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohjee gooi je de handdoek in de ring Dot?
Het is toch gewoon een Het Zwaard Van Ruben Nicolaiclesquote:Op vrijdag 28 november 2025 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, ik blijf persberichten posten voor de liefhebbers.
Maar het wordt te veel om allemaal te volgen
Kijk de eerste twee afleveringen vaak even aan maar al snel vallen er veel af
Het lijkt allemaal op elkaar helasa
Misschien een carriere switch voor jou een optie?quote:Op vrijdag 28 november 2025 11:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is toch gewoon een Het Zwaard Van Ruben Nicolaiclesoftewel Hou BN'rs een beetje aan werk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |