abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage vrijdag 15 mei 2026 @ 04:37:52 #151
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220797508
Moggûh :W
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 06:45:31 #152
388664 crew  Dotteke
pi_220797697
Morguh c_/ :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220797747
:O :W

Goedemorgen alle lieve Fokkers O+
Maak wat fijns van deze dag
pi_220797773
Goedemorgen! _O_

Eens kijken wat ik vandaag allemaal ga doen! :)
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  vrijdag 15 mei 2026 @ 09:12:26 #155
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220798332
Goedemorgen c_/
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  Redactie Frontpage zaterdag 16 mei 2026 @ 05:35:51 #156
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220806093
Moggûh :W
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220806116
Goedemorgen! *O*

pi_220806153
Goedemorgen! Het is weer weekend en straks lekker een garagesale afstruinen! We hebben er zin in!

@Sunshine1982:

Mjam! Ziet er te lekker uit op dit moment! :9
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  Redactie Frontpage zaterdag 16 mei 2026 @ 07:15:18 #161
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220806169
Kijk, het ontbijt wordt al geregeld! ^O^
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220806176
quote:
88s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 07:15 schreef _UserName_ het volgende:
Kijk, het ontbijt wordt al geregeld! ^O^
WTF

Dat heb je dat beter geregeld dan ik... mijn date ligt nog te slapen :Z :x
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  Redactie Frontpage zaterdag 16 mei 2026 @ 07:33:38 #163
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220806179
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 07:25 schreef Chandler het volgende:

[..]
WTF

Dat heb je dat beter geregeld dan ik... mijn date ligt nog te slapen :Z :x
Ik doelde op de post van @Sunshine1982 :+
Ontbijt (of nou ja, bakje kwark) zat er rond 6u al in ;)
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 07:37:07 #164
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220806183
Goedemorgen maar 5u geslapen RIP
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_220806188
Goedemorgen.
Lekker met koffie & katten op schoot wachten tot de fiets naar sportschool vertrekt. Half uur fietsen, sportschool opent om 8:30, tijd genoeg voor nog een bakje c_/
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220806193
quote:
88s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 07:33 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Ik doelde op de post van @:Sunshine1982 :+
Ontbijt (of nou ja, bakje kwark) zat er rond 6u al in ;)
Zeg, zo wakker ben ik! -O-

Mijn 2e kopje thee met suiker staat al lekker naast mij te stomen!

Over 20 minuten mijn bezoek ff wakker maken, heb straks plannen dus hup bed uit!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  Redactie Frontpage zaterdag 16 mei 2026 @ 07:43:22 #167
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220806196
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 07:41 schreef Chandler het volgende:

[..]
Zeg, zo wakker ben ik! -O-

Mijn 2e kopje thee met suiker staat al lekker naast mij te stomen!

Over 20 minuten mijn bezoek ff wakker maken, heb straks plannen dus hup bed uit!
Straks even naar Duitsland, houdbare boodschappen doen, tanken en tabak halen. Dan even luiers wegbrengen en wat dingen in huis doen. Vrouwlief gaat een dagje werken op zaterdag wat een zeldzaamheid is.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220806204
quote:
88s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 07:43 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Straks even naar Duitsland, houdbare boodschappen doen, tanken en tabak halen. Dan even luiers wegbrengen en wat dingen in huis doen. Vrouwlief gaat een dagje werken op zaterdag wat een zeldzaamheid is.
Dus alle ruimte voor jou! Lekker zeg!

Duitsland doe ik zondag ochtend aan, ik slaap zaterdag in Bad Nieuwschans om de volgende dag lekker op tijd de garagesale daar te kunnen rijden. Kan dan gelijk tanken aangezien mijn auto die dag veel gebruikt wordt en dinsdag door m'n ouders/broer naar schiphol te gaan. (broer rijdt auto terug). Dan is het wel even fijn om getankt te hebben in Duitsland. :@

Hopen dat mijn broer dan ook even weer doorrijd naar Duitsland om hem af te tanken :+

Scheelt echt een hoop $$ momenteel, zeker als je ook boodschappen/rookwaar gaat halen.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  Redactie Frontpage zaterdag 16 mei 2026 @ 07:53:12 #169
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220806221
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 07:45 schreef Chandler het volgende:

[..]
Dus alle ruimte voor jou! Lekker zeg!

Duitsland doe ik zondag ochtend aan, ik slaap zaterdag in Bad Nieuwschans om de volgende dag lekker op tijd de garagesale daar te kunnen rijden. Kan dan gelijk tanken aangezien mijn auto die dag veel gebruikt wordt en dinsdag door m'n ouders/broer naar schiphol te gaan. (broer rijdt auto terug). Dan is het wel even fijn om getankt te hebben in Duitsland. :@

Hopen dat mijn broer dan ook even weer doorrijd naar Duitsland om hem af te tanken :+

Scheelt echt een hoop $$ momenteel, zeker als je ook boodschappen/rookwaar gaat halen.
Klopt, scheelt dat ik in het grensgebied woon, 70-80% van de winkeliersinkomten komt vanuit Duitsland.
Zou mooi zijn als hij net zo slim is idd want het scheelt zo 50c/liter :Y
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 08:15:50 #170
388664 crew  Dotteke
pi_220806273
Morguh :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220806414
quote:
88s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 07:53 schreef _UserName_ het volgende:
Klopt, scheelt dat ik in het grensgebied woon, 70-80% van de winkeliersinkomten komt vanuit Duitsland.
Zou mooi zijn als hij net zo slim is idd want het scheelt zo 50c/liter :Y
Ik dan weer op 50KM van Duitsland af, maar dan nog scheelt het aardig! Enjoy vandaag!

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 08:15 schreef Dotteke het volgende:
Morguh :W
Goedemorgen!

De zon begint hier net te schijnen! *O* en we gaan bijna de deur uit! We hebben er zin in!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 09:50:14 #172
388664 crew  Dotteke
pi_220806903
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 09:00 schreef Chandler het volgende:

[..]
Ik dan weer op 50KM van Duitsland af, maar dan nog scheelt het aardig! Enjoy vandaag!
[..]
Goedemorgen!

De zon begint hier net te schijnen! *O* en we gaan bijna de deur uit! We hebben er zin in!
Ja het is lekker weer, wat ga je doen vandaag?
Hier wordt al hard gewerkt in de tuin, oude planten bak moet weg 3.60x 50 cm en 60 hoog
AL het zand moet er eerst uit. Helaas is hij gaan rotten.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220808087
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 09:50 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja het is lekker weer, wat ga je doen vandaag?
Hier wordt al hard gewerkt in de tuin, oude planten bak moet weg 3.60x 50 cm en 60 hoog
AL het zand moet er eerst uit. Helaas is hij gaan rotten.
Deze ochtend ben ik naar een garagesale geweest in Garnwerd, daarna wat gekochte plantjes op de tuin in de grond gezet en nu even thuis!

Straks naar een vriend en daar blijf ik dan ook weer slapen, want daar is de volgende garagesale (van morgen) in de buurt. We hebben er zin in.

Jij succes met de bak, tja, zo gaat dat hé.. i know all about it...
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 12:34:51 #174
388664 crew  Dotteke
pi_220808130
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 12:31 schreef Chandler het volgende:

[..]
Deze ochtend ben ik naar een garagesale geweest in Garnwerd, daarna wat gekochte plantjes op de tuin in de grond gezet en nu even thuis!

Straks naar een vriend en daar blijf ik dan ook weer slapen, want daar is de volgende garagesale (van morgen) in de buurt. We hebben er zin in.

Jij succes met de bak, tja, zo gaat dat hé.. i know all about it...
Jij bent gek op garagesales dus.
Ik zou zeggen geniet er van er zullen er deze zomer nog wel meer voorbij komen denk ik
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220808181
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 12:34 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Jij bent gek op garagesales dus.
Ik zou zeggen geniet er van er zullen er deze zomer nog wel meer voorbij komen denk ik
Absoluut! nog genoeg te gaan de komende weken/maanden.

Hoe vordert je werkje?? :@
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')