Oeh dat ziet er super gezellig, fijn en warm uitquote:Op donderdag 4 juni 2026 07:11 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Ik drink mijn koffie met twee poezen op schoot en daar dan weer een hondekop op
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |