Vreselijk steeds zo voorspelbaar. En daarna zie je ze er niet meequote:Op zaterdag 15 november 2025 21:05 schreef JaNeeDan het volgende:
Wat toevallig dat alle fluflu’s van leopard print houden!
Inderdaad! Allemaal even ongeloofwaardig. Bij Michelle lijkt het wel een zwempak of turnpakjequote:Op zaterdag 15 november 2025 21:05 schreef JaNeeDan het volgende:
Die lag vast lekker in bedquote:Op zaterdag 15 november 2025 20:52 schreef Henrike het volgende:
Roy met de jongens naar de Sint intocht,
Waar is Debbie? Met Zoë op pad?
Zoe is al puber he... die is veel te groot voor sinterklaasquote:Op zaterdag 15 november 2025 20:52 schreef Henrike het volgende:
Roy met de jongens naar de Sint intocht,
Waar is Debbie? Met Zoë op pad?
Het is net een groot kind die Michelle.quote:Op zaterdag 15 november 2025 21:31 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MB
Moest Tim de Creamy's filmen? Ik vind ze vreselijk, vooral die met de printjes.
En Mies weer met een janken post, terwijl ze nota bene met haar minnaar op vakantie is.
Nep, nep, nep.
Duidelijk de opmaat naar de introductie van Timmethequote:Op zaterdag 15 november 2025 21:31 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MB
En Mies weer met een janken post, terwijl ze nota bene met haar minnaar op vakantie is.
Nep, nep, nep.
Absurd toch, ze wil alleen medelijden om alles wat ze (mede vanwege haar affaire met Tim) verloren is. Zelfreflectie ho maar. Ik begrijp het echt niet, ze had het zo goed voor elkaar, maar blijkbaar wil ze altijd verliefd zijn (ten koste van).quote:Op zaterdag 15 november 2025 21:34 schreef QuintyQ het volgende:
[..]
Het is net een groot kind die Michelle.
Ze is ook weer lekker aan het swifferen in de reacties. Alle reacties waarin Tim wordt genoemd worden direct verwijderd.
Zo lelijk die dingen.quote:Op zaterdag 15 november 2025 21:05 schreef JaNeeDan het volgende:
Het was toch al duidelijk met wie ze naar Barcelona is.quote:Op zaterdag 15 november 2025 21:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
Een man met donker haar te zien in reflectie bij Mb![]()
Wat staat er?quote:Op zaterdag 15 november 2025 22:00 schreef Hocuspocus2 het volgende:
De reactie van reality fbi onder de post van MB 👌🏻
Het was toch al duidelijk met wie ze naar Barcelona is.quote:Op zaterdag 15 november 2025 21:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
Een man met donker haar te zien in reflectie bij Mb![]()
mies; ik zie een man met donker haar in de weerspiegeling van je zonnebril.quote:
Geswifferd? K zie m nietquote:Op zaterdag 15 november 2025 22:00 schreef Hocuspocus2 het volgende:
De reactie van reality fbi onder de post van MB 👌🏻
Naast de schoen voor Sint? Ach ze houd van fantaseren hequote:Op zaterdag 15 november 2025 22:27 schreef KeurigeKakatoe het volgende:
Zie ik nu goed dat Debbie het open magazine waar manlief instaat open bij de schoen heeft gelegd. Ze weet dat niemand dat deze nacht echt komt bekijken toch? Ik word gek.
Ja want het kado past erbij, nog een lc tshirt ofzo?quote:Op zaterdag 15 november 2025 22:27 schreef KeurigeKakatoe het volgende:
Zie ik nu goed dat Debbie het open magazine waar manlief instaat open bij de schoen heeft gelegd. Ze weet dat niemand dat deze nacht echt komt bekijken toch? Ik word gek.
🤯 mens word steeds raarderquote:Op zaterdag 15 november 2025 22:27 schreef KeurigeKakatoe het volgende:
Ja, voor het verhaal. Mijn hemel, dat zelfs het schoenzetten om ziekzijn gaat. Het is gewoon bewonderenswaardig.quote:Op zaterdag 15 november 2025 22:30 schreef Henrike het volgende:
[..]
Naast de schoen voor Sint? Ach ze houd van fantaseren he
Je vraagt je toch af of zo’n man beseft in welke poppenkast hij terecht is gekomen.quote:Op zaterdag 15 november 2025 22:33 schreef Hyacinth het volgende:
Zal die Tim al gek worden van dat continue gefilm
Wat lees jij daarin?quote:Op zaterdag 15 november 2025 22:36 schreef opwegnaar het volgende:
Die foto van Michelle en Jacqueline samen op het ig account van Jolie Noé spreekt ook boekdelen...
Ik ben benieuwd hoe die ex van hem hier nu tegenaan kijktquote:Op zaterdag 15 november 2025 22:38 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Je vraagt je toch af of zo’n man beseft in welke poppenkast hij terecht is gekomen.
Als het echt zo is dat hij ook nog in een relatie zat is het te hopen dat deze poppenkast het allemaal waard is geweest om uit die relatie te stappen.
Reality FBI reageert al met:quote:Op zaterdag 15 november 2025 21:31 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MB
Nep, nep, nep.
En dan morgen aan de kinderen vertellen dat papa z’n cadeau heeft gekregen omdat Sinterklaas heeft gelezen dat ie gaat hardlopen voor hun zieke moeder. Gaat het weer om haar.quote:Op zaterdag 15 november 2025 22:36 schreef KeurigeKakatoe het volgende:
[..]
Ja, voor het verhaal. Mijn hemel, dat zelfs het schoenzetten om ziekzijn gaat. Het is gewoon bewonderenswaardig.
quote:Op zaterdag 15 november 2025 22:40 schreef lila01 het volgende:
[..]
Reality FBI reageert al met:
' Mies, ik zie een man met donker haar in de weerspiegeling je zonnebril'
Als ik haar was zou ik hem vierkant uitlachen. En ik zou flink wat eisen hebben wat de kinderen betreft.quote:Op zaterdag 15 november 2025 22:40 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe die ex van hem hier nu tegenaan kijkt
Ben ik de enige die het raar vind dat ouders hun schoen zetten?quote:Op zaterdag 15 november 2025 22:34 schreef Earring het volgende:
[..]
Ja want het kado past erbij, nog een lc tshirt ofzo?
Niet als die ouders ook net kinderen zijnquote:Op zaterdag 15 november 2025 22:46 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ben ik de enige die het raar vind dat ouders hun schoen zetten?
Koekoek die meidquote:Op zaterdag 15 november 2025 22:27 schreef KeurigeKakatoe het volgende:
Misschien heeft de ex van Tim er wel een eind aan gebreid om wat voor reden dan ook.quote:Op zaterdag 15 november 2025 22:40 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe die ex van hem hier nu tegenaan kijkt
Ik vind het niet per se raar. Maar gebruikelijk is het volgens mij niet. Wel raar dat zelfs hierbij de aandacht naar Debbie en Roy gaat. Stel kinderen.quote:Op zaterdag 15 november 2025 22:46 schreef Henrike het volgende:
[..]
Haha ja , scherpquote:Op zaterdag 15 november 2025 22:47 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Niet als die ouders ook net kinderen zijn
Dit vroeg ik mij ook af, maar goed wij zijn dan ook geen die hard sinterklaas vierders.quote:Op zaterdag 15 november 2025 22:46 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ja wat zielig eigenlijk hè, kinderfeest maar niet in huize Lether.quote:Op zaterdag 15 november 2025 22:49 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik vind het niet per se raar. Wel raar dat zelfs hierbij de aandacht naar Debbie en Roy gaat.
Wij moesten van die van ons 😂 geen discussie over mogelijk. Nu krijg ik morgen chocolade. Ik zie geen probleem haha.quote:Op zaterdag 15 november 2025 22:46 schreef Henrike het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |