Die shit ga je toch niet vrijwillig etenquote:Op zaterdag 15 november 2025 16:32 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Net patat gemaakt met tofu.(en chinese thee ernaast)
Maar nu vraag ik me af.... waarmee kan je allemaal patat/friet maken? Zoete aardappel is tegenwoordig wel populair, maar in de VS hebben ze op plekken ook wortelfriet.
Wat zou ook nog werken? (En is lekker?)
- aardappel
- zoete aardappel
- pastinaak
- wortel
- tofu
Dat klinkt ook wel goed eigenlijk. Wss wel eerst dehydrateren met wat zout en dan maismeel korstje zodat het geen puree wordtquote:
Dit is sowieso wel lekker ja. Hoeft ook geen apart korstje overheen. Dit, maar dan in frietvorm.quote:Op zaterdag 15 november 2025 16:41 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik denk dat je van die sushirijst wel een frietje zou kunnen draaien. Je kan het dan eventueel nog met filodeeg oid omwikkelen.
Ook erg afhankelijk van wel soort pompoen je gebruikt.quote:Op zaterdag 15 november 2025 16:41 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat klinkt ook wel goed eigenlijk. Wss wel eerst dehydrateren met wat zout en dan maismeel korstje zodat het geen puree wordt
Ik koop meestal flespompoen. Die zou wat zacht worden denk ik, maar ik zie al recepten online voor verschillende pompoensoorten ja, ook in de airfryer.quote:Op zaterdag 15 november 2025 16:44 schreef dop het volgende:
[..]
Ook erg afhankelijk van wel soort pompoen je gebruikt.
Ook goed in de Airfryer te berijden
Hier zit paneermeel overheen. Ook goed, maar het behoeft wel een korstje. Jammer dat mijn idee dus al bedacht is door iemand, maar het kostte dan ook niet echt heel veel moeite.quote:Op zaterdag 15 november 2025 16:43 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dit is sowieso wel lekker ja. Hoeft ook geen apart korstje overheen. Dit, maar dan in frietvorm.
[ afbeelding ]
Is zonder paneermeel: https://www.recipetineats(...)ke-crispy-rice-cakesquote:Op zaterdag 15 november 2025 16:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hier zit paneermeel overheen. Ook goed, maar het behoeft wel een korstje. Jammer dat mijn idee dus al bedacht is door iemand, maar het kostte dan ook niet echt heel veel moeite.
Oehhh, dit kan dan ook in de airfryer.quote:Op zaterdag 15 november 2025 18:00 schreef miss_sly het volgende:
Ik maak regelmatig halloumi frietjes. Dat eten we dan bij een rijstgerecht met erwtjes en paprika geloof ik.
Gewoon een stuk halloumi in reepjes snijden en bakken in een koekenpan met een heel klein beetje olie.
Alleen patat is van aardappelen, friet betekent niks anders dan gefrituurd, en dat kan je met heel erg veel dingen doen.quote:Op zondag 16 november 2025 03:15 schreef Invisibli het volgende:
Friet is van arepollen en niets anders. Mayo is ook iets waar je niet aan komt.
Anders kom ik eens even een loempia door de brievenbus frommelen.
Friet of patat van andere objecten, tsssk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |