- je hebt dat niet gemaakt of gegeten vandaagquote:Op zaterdag 15 november 2025 11:16 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag eens geprobeerd omdat de Fransen op Twitter van de daken schreeuwden dat dit de beste snack is die Frankrijk te bieden heeft.
Nou, they weren't wrong!!! Oprecht heel lekker. Vraag me af waarom dit hier geen ding is??
Ik heb je in dat topic al aangegeven dat je gewoon mag dm'en voor een fotoquote:Op zaterdag 15 november 2025 11:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
- we wachten nog steeds op je eigen foto's van je "kaasplankje"
Was lekker hoor. De Fransen weten wat ze doen hierquote:
Ik zie nu dat ze bij de AH ook een soort chocotabletten hebben voor op brood. Niet hetzelfde, maar soort van.quote:Op zaterdag 15 november 2025 12:02 schreef Boca_Raton het volgende:
Dit aten we in de 80er jaren in Oostenrijk.
Een soort chocoladetabletten? is het van chocolade en is het een platte vierkante/rechthoekige vorm?quote:Op zaterdag 15 november 2025 12:03 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik zie nu dat ze bij de AH ook een soort chocotabletten hebben voor op brood. Niet hetzelfde, maar soort van.
Hoe heet de Oostenrijkse variant? Ik zie niets op google.
oh dat valt tegen als dat waar is, dacht dat die tenminste nog moeite stak in dit soort topics.quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
- je hebt dat niet gemaakt of gegeten vandaag
- je jat overal foto's van internet omdat je zelf niets maakt
- we wachten nog steeds op je eigen foto's van je "kaasplankje"
- dit topic is niet nodig
Ja, vierkante tabletten, maar weet niet of het echte chocolade is.quote:Op zaterdag 15 november 2025 12:09 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Een soort chocoladetabletten? is het van chocolade en is het een platte vierkante/rechthoekige vorm?
quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik heb je in dat topic al aangegeven dat je gewoon mag dm'en voor een fotoik ga niet posten in een topic gekaapt door een troll.
Die heet baguette met chocolade. Op de berg etend, hap brood, hap chocola. En weer doorskiën.quote:Op zaterdag 15 november 2025 12:03 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik zie nu dat ze bij de AH ook een soort chocotabletten hebben voor op brood. Niet hetzelfde, maar soort van.
Dubairepen zijn overrated. Liever zonder de pistachevulling.quote:Op zaterdag 15 november 2025 12:13 schreef FlippingCoin het volgende:
ik doe dit met een dubaireep en dubbelgebakken desembrood
Ahh, dus niet echt een sandwichquote:Op zaterdag 15 november 2025 12:32 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Die heet baguette met chocolade. Op de berg etend, hap brood, hap chocola. En weer doorskiën.
Ik ken dit van vroeger uit Duitsland, was er begin jaren 80 al, bestaat nog steeds: Eszet Schnitten.quote:Op zaterdag 15 november 2025 12:03 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde als die van de Appie dan:quote:Op zaterdag 15 november 2025 14:19 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik ken dit van vroeger uit Duitsland, was er begin jaren 80 al, bestaat nog steeds: Eszet Schnitten.
[ afbeelding ]
Een dikke chocoladereep tussen je baguette is natuurlijk complètement ridicule.quote:Op zaterdag 15 november 2025 14:51 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde als die van de Appie dan:
[ afbeelding ]
Maar lijken wel erg dun vergeleken met de dikkere normale chocoladerepen die de Fransen gebruiken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |