Spannend!!!! Misschien komt hij met andere stoomboot dan?quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:06 schreef Watmoetjenou het volgende:
Bij het sinterklaasjournaal zijn ze nog niet zo zeker of die wel komt
Dat denkenquote:Op zaterdag 15 november 2025 11:06 schreef Hyaenidae het volgende:
Niet weten dat Sinterklaas soberso FAKE is
Echt!?!?!?!quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:06 schreef Hyaenidae het volgende:
Dat is een acteur. Jouw onderzoek deugt niet.quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:08 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat denkenIk doe mijn eigen onderzoek en zie hem ieder jaar weer bij de intocht.
Haha ja vast. Een spook legt die cadeaus in mijn schoen zekerquote:Op zaterdag 15 november 2025 11:06 schreef Hyaenidae het volgende:
Inderdaad. Mensen die de mainstream media volgen en niet zelf denken en geloven dat Sinterklaas nep isquote:Op zaterdag 15 november 2025 11:08 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat denkenIk doe mijn eigen onderzoek en zie hem ieder jaar weer bij de intocht.
Onzin. Kwam zelfs bij ons op school langs vroeger. Ik trap er niet in.quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:09 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dat is een acteur. Jouw onderzoek deugt niet.
Amerigo is in 2019 met pensioen gegaanquote:Op zaterdag 15 november 2025 11:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
Sinterklaas moest naar de dermatoloog op Texel, hij heeft schimmel tussen z'n benen.
Amerigo forever!!!quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:12 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Amerigo is in 2019 met pensioen gegaanzijn paard is nu Ozosnel.
En waar beweer ik iets anders?quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:12 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Amerigo is in 2019 met pensioen gegaanzijn paard is nu Ozosnel.
Dat arme paard werkt al tientallen jaren non-stop. Goed dat de arbeidsinspectie daar korte metten mee heeft gemaakt.quote:
Alleen op 5 december, dat dier had een luizenleven.quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:14 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat arme paard werkt al tientallen jaren non-stop. Goed dat de arbeidsinspectie daar korte metten mee heeft gemaakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |