abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219269318
Ik stop het in een spoiler:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn vraag is, die meest rechter heeft de grootste borsten, maar voor zover ik weet duidelijk nep. Ik vind die ook niet mooi. Maar dan vraag ik mezelf, waarom niet? Ze zijn groot, rond.. Wat is eraan dat ik ze minder mooi vind?

Is dat omdat ik weet van plastische chirurgie en heeft dat mij beïnvloed? Of is het echt iets wat gewoon door evolutie in 100.000 jaren ofzo is ontstaan dat ik dat niet mooi vindt omdat het onnatuurlijk lijkt.

Dus de vraag of dit eigenlijk iets is wat je aangeleerd krijgt, of wat diep in je zit door x aantal jaar van evolutie.
pi_219270351
Omdat alles wat nep is, kut is.
Anders kun je net zo goed een 'levensechte' sekspop neuken.
pindazakje
pi_219270355
Ik zie ook liever echte borsten... liever iets hangen dan op een plek zitten waar ze na een bepaalde leeftijd echt niet meer horen te zitten :P
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  zaterdag 15 november 2025 @ 09:50:48 #4
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_219271044
Lelleke tetten en dat water oogt ook niet mooi blauw.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_219271346
Buiten misschien die linkse zijn ze allemaal nep..
En bij de uiterst rechtse staan de tepels te hoog. Misschien daarom?

We gaan trouwens SEX niet vol topics met foto's van borsten zetten he... Dit is al het tweede.
Dus post ze hier in dit topic of nergens.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_219271711
Ik kan mijn vinger er ook niet op leggen maar rechts heb ik ook t minst mee.

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 10:38 schreef Lenny77 het volgende:
Buiten misschien die linkse zijn ze allemaal nep..
En bij de uiterst rechtse staan de tepels te hoog. Misschien daarom?

We gaan trouwens SEX niet vol topics met foto's van borsten zetten he... Dit is al het tweede.
Dus post ze hier in dit topic of nergens.
Ik verwacht dat links ook nep is.
pi_219271719
hoe groter hoe beter echt of nep boeit me niet veel als ze maar kneitergroot zijn
pi_219271946
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2025 11:46 schreef verbijstering het volgende:
Ik kan mijn vinger er ook niet op leggen
Ik helaas ook niet. Maar zou er geen probleem mee hebben bij die rechter.

Maarja, het is misschien een uncanny valley dingetje. Dat je inderdaad ziet dat er iets mis is. Het formaat in verhouding met het lichaam, de vorm, de positie van de tepels. En je daardoor een soort reactie krijgt.
  zaterdag 15 november 2025 @ 12:33:30 #9
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_219271971
Ik vind dat ook vreselijk. Omdat het een soort verminking is.
Ze hebben ook geen vorm/figuur, het zijn gewoon twee ronde voetballen naast elkaar.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_219272025
heerlijk van die neppe vrouwen
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_219294474
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 22:55 schreef Masberum het volgende:
Ik stop het in een spoiler:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn vraag is, die meest rechter heeft de grootste borsten, maar voor zover ik weet duidelijk nep. Ik vind die ook niet mooi. Maar dan vraag ik mezelf, waarom niet? Ze zijn groot, rond.. Wat is eraan dat ik ze minder mooi vind?

Is dat omdat ik weet van plastische chirurgie en heeft dat mij beïnvloed? Of is het echt iets wat gewoon door evolutie in 100.000 jaren ofzo is ontstaan dat ik dat niet mooi vindt omdat het onnatuurlijk lijkt.

Dus de vraag of dit eigenlijk iets is wat je aangeleerd krijgt, of wat diep in je zit door x aantal jaar van evolutie.
Ze missen een zacht uiterlijk en structuur. Verwacht je dat je lekker kunt kneden in een voetbal, als je die ziet liggen?

Het ziet er onnatuurlijk uit en de proporties in verhouding tot haar lichaam kloppen niet. Dat je haar ribben boven haar borsten kan tellen, helpt ook niet.
pi_219294510
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 06:18 schreef Hyaenidae het volgende:
Omdat alles wat nep is, kut is.
Nou, er zijn ook echte kutten hoor, geloof me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')