Waar was je naartoe?quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:39 schreef BillDauterive het volgende:
Ik moet nog steeds een beetje bijkomen van de voorstelling van gisteren. Mooi, maar erg heftig. Brr.
Jij had een leukere avondquote:Op zaterdag 15 november 2025 12:03 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Waar was je naartoe?
Edit: ah teruggelezen. Klinkt heftig. En interessant.
Ik ben benieuwd naar jouw filmpje hoe je speculaas maaktquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:21 schreef NailQueen het volgende:
Deze week zag ik een filmpje van Rudolph van Veen met hoe je speculaas maakt. Dat ga ik nu maken
Hier kwam ie ook aan vandaag.quote:Op zaterdag 15 november 2025 17:25 schreef Fred_B het volgende:
Sinterklaas is hier in het dorp ook aangekomen ondertussen
Speculaas maken heb ik 1 keer gedaan. Was een hoop werk! Hoe is het jou vergaan?quote:Op zaterdag 15 november 2025 14:21 schreef NailQueen het volgende:
Deze week zag ik een filmpje van Rudolph van Veen met hoe je speculaas maakt. Dat ga ik nu maken
Drukke man wel, zo op z’n oude dag.quote:Op zaterdag 15 november 2025 17:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier kwam ie ook aan vandaag.
Daarom ging ie ook gelijk weer weg van Texel.quote:Op zaterdag 15 november 2025 17:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Drukke man wel, zo op z’n oude dag.
Ja, de intocht-uitzending eindigde wel een tikkie chaotisch op die manier.quote:Op zaterdag 15 november 2025 17:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom ging ie ook gelijk weer weg van Texel.
Volgend jaar op de cariben maar de intocht doen.quote:Op zaterdag 15 november 2025 17:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, de intocht-uitzending eindigde wel een tikkie chaotisch op die manier.
Sinterklaas gaat nu met zijn stoomboot verder richting Nederland en komt daar op 16 december aanquote:Op zaterdag 15 november 2025 17:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgend jaar op de cariben maar de intocht doen.
Normaal is de natuurlijk ook een rijtoer van de Sint door de stad. En staat de stoel in het centrum. Maar dat heeft Texel niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 november 2025 17:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Sinterklaas gaat nu met zijn stoomboot verder richting Nederland en komt daar op 16 december aan
Ja, dit werkte uiteindelijk niet echt lekker, met zo’n aankomst in the middle of nowhere.quote:Op zaterdag 15 november 2025 18:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Normaal is de natuurlijk ook een rijtoer van de Sint door de stad. En staat de stoel in het centrum. Maar dat heeft Texel niet natuurlijk.
Dat kan je Pietje Paniek niet aandoenquote:Op zaterdag 15 november 2025 17:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Piet Paniek is er mee vandoor.
Ik heb een keukenmachine die het meeste werk doet. Rudolph raadt aan om de deeg een nacht in de koelkast leggen zodat het goed kan intrekken. Dus ik kan morgen pas.het eindoordeel geven.quote:Op zaterdag 15 november 2025 17:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Speculaas maken heb ik 1 keer gedaan. Was een hoop werk! Hoe is het jou vergaan?
Mijn vlog komt later onlinequote:Op zaterdag 15 november 2025 17:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar jouw filmpje hoe je speculaas maakt
Meer moeite dan het kneden was de leuke vormpjes aanbrengen. Ik heb een speculaasroller, maar dan nog moet je het deeg eerst dun genoeg rollen en daarna moest je alsnog alle randen netjes los snijden en vervolgens op een bakplaat leggen. En omdat ik geen grote oven heb waren dat nogal wat ladingenquote:Op zaterdag 15 november 2025 18:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb een keukenmachine die het meeste werk doet. Rudolph raadt aan om de deeg een nacht in de koelkast leggen zodat het goed kan intrekken. Dus ik kan morgen pas.het eindoordeel geven.
Ah je hebt het over de speculaaskoeken. Ik maak gevulde speculaasquote:Op zaterdag 15 november 2025 19:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Meer moeite dan het kneden was de leuke vormpjes aanbrengen. Ik heb een speculaasroller, maar dan nog moet je het deeg eerst dun genoeg rollen en daarna moest je alsnog alle randen netjes los snijden en vervolgens op een bakplaat leggen. En omdat ik geen grote oven heb waren dat nogal wat ladingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |