Moana was wel okquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:26 schreef Solotovski het volgende:
The Rock.
Elke film met hem sla ik over want je weet van tevoren dat het een enorme kutfilm is.
Dat is de Dreftdebielquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:27 schreef Hyaenidae het volgende:
Geen idee welke reclame je bedoelt, maar ik kan er wel één herinneren van zo'n groene druppel op een skateboard die zo "Kom maar op!" roept en dat was echt megaschijt irritant als ik die reclame zag dan moest ik iets kapot slaan zo agressief werd ik daarvan
Als je 13 bent wel jaquote:
Ik snap waarom je vrijgezel bentquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:25 schreef Ansa het volgende:
Ik heb geen idee wat de naam van deze voice acteur is, maar hij klinkt arrogant en irritant. Hebben jullie ook een onverklaarbare hekel aan een acteur?
Als deze debiel de laatste man op aarde was hoefde ik hem nog nietquote:Op vrijdag 14 november 2025 23:52 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Ik snap waarom je vrijgezel bent
vermoedelijk is dat gevoel wederzijdsquote:Op zaterdag 15 november 2025 15:04 schreef Ansa het volgende:
[..]
Als deze debiel de laatste man op aarde was hoefde ik hem nog niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |