Welke kleur douche kraan heb jij?quote:Op zaterdag 15 november 2025 07:14 schreef CherryLips het volgende:
Vergeten de wekker uit te zetten.
Geborsteld goud.quote:Op zaterdag 15 november 2025 07:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Welke kleur douche kraan heb jij?
Ja das hier wel denk ik wel wen dingetje iddquote:Op zaterdag 15 november 2025 07:57 schreef CherryLips het volgende:
Nadeel is wel dat je het niet zomaar met standaard schoonmaakmiddel kunt schoonmaken anders gaat de glans eraf.
Gaan voor standaard degelijkheid.quote:Op zaterdag 15 november 2025 08:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja das hier wel denk ik wel wen dingetje idd
Vooral als je het verhuurt voor langere tijd, dan moeten die gasten het bijhouden en weet je ook niet of dat goed gaat.quote:Op zaterdag 15 november 2025 08:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja das hier wel denk ik wel wen dingetje idd
ik niet..quote:
datr vind ik ook iritant bij hotels dat ze dat vaak doen, ik snap waarom ze het doen, maar irritantquote:Op zaterdag 15 november 2025 08:14 schreef bitterbal het volgende:
En boven zou een bad en douche komen. K dacht apart maar het is een douche in het bad. Dat doe ik maar niet. Niet veilig
Ik ookquote:Op zaterdag 15 november 2025 08:24 schreef mschol het volgende:
morgen naar back to te future 30th anniversary in de bios
Eens.quote:Op zaterdag 15 november 2025 08:22 schreef mschol het volgende:
[..]
ik niet..
[..]
datr vind ik ook iritant bij hotels dat ze dat vaak doen, ik snap waarom ze het doen, maar irritant
Is die film al weer zo oudquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |