abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 november 2025 @ 14:38:34 #1
485927 DrTokkie
Lubricated Mirror
pi_219264868
Journalist Studio bericht.

Ieder die dat wil kan op dit moment de doorzoekbare database over Jeffrey Epstein raadplegen. Een aantal mensen hebben samengewerkt om dit mogelijk te maken. Als u naar de PDF documenten database gaat op een subdomein van Google, dan kunt u bovenin de zoek actie starten en daar zoeken naar wat u wilt. Dit is met inbegrip van zijn clienten en zijn slachtoffers.

https://journaliststudio.(...)ollection_share_link

Op dit moment heeft de erkende media alleen de bestanden gepubliceerd, echter nu zijn ze ook gewoon voor iedereen doorzoekbaar geworden.
Everytime You Installed Microsoft Windows Subsystem for Linux, Jesus Christ Killed a Puppy
Ter nagedachtenis voor overleden Debian Linux Ontwikkelaars: https://tinet.nl
  vrijdag 14 november 2025 @ 14:56:04 #2
485927 DrTokkie
Lubricated Mirror
pi_219265019
Ik heb een aantal zoekopdrachten gedaan. Op de desktop zie je gewoon een volledig overzicht, je kan je mobiel de website ook bezoeken. Op de mobiel kan je alleen zoeken in de 20000 ( twintigduizend) documenten. Op de desktop kan je ook zoeken door gewoon met een muisbutton van organisatie of naam naar te naam te gaan. Je kan je mobiele browser in desktop mode zetten en dan kan je alle documenten overzien.

Het werkt zowel op desktop en mobiel, maar het is aan Google om de mobiele versie beter te maken. Workaround is op dit moment op mijn mobiel de browser in desktop mode opvragen zetten. Dan krijg ik hetzelfde overzicht, aan de rechterzijkant zie je namelijk de meeste zoekopdrachten die populair zijn.

En ja, ik zocht op Virginia Giuffre en vond citaten bijvoorbeeld die de erkende media verspreiden over haar leven. Op dit moment begrijp ik niet precies waarom de database zoveel doorzocht wordt op Donald. Ik heb gezocht op (.....) en ja ook hij wiens naam ik niet noem was 1 van zijn clienten.

Helaas zijn de foto's van zijn clienten verspreid geraakt over willekeurige nieuws sites zoals de BBC.

De foto's van en video's van zijn slachtoffers worden niet gepubliceerd. ( Niet in comprimenterende toestand. )

Het is verschrikkelijk, het spijt me.

Reguliere foto's waarop zijn slachtoffers gelukkig lijken te zijn zijn her en der gepubliceerd.

Nogmaals: Alleen tekstueel is alles omschreven op wat er is gebeurd, je moet het ergste denken.
Everytime You Installed Microsoft Windows Subsystem for Linux, Jesus Christ Killed a Puppy
Ter nagedachtenis voor overleden Debian Linux Ontwikkelaars: https://tinet.nl
  vrijdag 14 november 2025 @ 15:02:02 #3
272296 Jan_Lul
Ik zit hier niet voor
pi_219265103
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 14:56 schreef DrTokkie het volgende:
Op dit moment begrijp ik niet precies waarom de database zoveel doorzocht wordt op Donald.
Hoe groot is de steen waaronder jij geleefd hebt?
pi_219265174
Heb je niks beters te doen? :')
pi_219265605
Volgens TL is er wel iets in beweging gezet. Maar die man zit er wel vaker naast.

Bekijk deze YouTube-video
Verstand is eerlijk verdeeld, iedereen heeft er zat van.
  vrijdag 14 november 2025 @ 17:15:19 #6
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219265976
  Forum Admin vrijdag 14 november 2025 @ 17:19:23 #7
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_219266002
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 17:15 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Yo _O-
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 14 november 2025 @ 17:36:10 #8
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219266070
Samenvatting?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  vrijdag 14 november 2025 @ 17:38:06 #9
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219266080

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')