SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie kan beter
6 kliks
[ Bericht 14% gewijzigd door capuchon_jongen op 14-11-2025 11:06:53 ]Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: excuus, niet het juiste format, maar voor ik het aanpas toch even de suggestie om het wellicht in een spoiler te posten voor mensen die het eerst zelf willen proberen?
Wel een leuk idee
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Of je doet niet moeilijk om het moeilijk doen. Het is in elk geval leuker dan van die eeuwigdurende topics waarin het de bedoeling is om steeds één cijfer hoger te posten. Waarin de posts dus bestaan uit "23456", "23457", 23458", etc.quote:Op vrijdag 14 november 2025 10:13 schreef Watmoetjenou het volgende:
Dit spel werkt toch niet op er forum
Dit is leuk met vrienden tijdens videobellen, of als streamer(die het al doen sinds Wikipedia bestaat.
Of je moet het format aanpassen. Dat de voorganger bijvoorbeeld voor de volgende moet kiezen
Ik las het gewoon niet goed, jouw post bracht mij in verwarringquote:Op vrijdag 14 november 2025 10:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of je doet niet moeilijk om het moeilijk doen. Het is in elk geval leuker dan van die eeuwigdurende topics waarin het de bedoeling is om steeds één cijfer hoger te posten. Waarin de posts dus bestaan uit "23456", "23457", 23458", etc.
Je kunt ook gewoon níet mee doen
quote:Op vrijdag 14 november 2025 09:57 schreef heywoodu het volgende:
Alvast even een record zetten, 4 kliksHoe ben je van kleding naar capuchon gegaan? capuchon staat nergens op de wikipedia pagina van kledingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: excuus, niet het juiste format, maar voor ik het aanpas toch even de suggestie om het wellicht in een spoiler te posten voor mensen die het eerst zelf willen proberen?
Wel een leuk idee
Edit: h ik zie het al "cap" ipv capuchon , goed gespeeld. Daar ben ik dus overheen gekekenIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Ja, even de muis op de link naar cap gehouden en ja hoor, die verwijst inderdaad naar 'capuchon'quote:Op vrijdag 14 november 2025 11:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hoe ben je van kleding naar capuchon gegaan? capuchon staat nergens op de wikipedia pagina van kleding
Edit: h ik zie het al "cap" ipv capuchon , goed gespeeld. Daar ben ik dus overheen gekeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook vier kliks zie ik nu, nog even puzzelen![]()
Jawel. Kom maar op met de volgende.quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2025 13:38 schreef DJKoster het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook vier kliks zie ik nu, nog even puzzelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Jawel joh, volhouden. Het is tenminste eens een wat uniek spelletje voor FOK!, ik vind hem leukquote:
Jawel, het is heel leuk!quote:
quote:Op zondag 16 november 2025 14:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Dat ik die gemist hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |