Ik heb het idee dat we het hier niet meer hebben over een maaltijdquote:Op vrijdag 14 november 2025 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekkere zilte worst in de hete nattigheid met bonkjes douwen
Nee zolang mijn lijf nog niet in orde is geen bier.quote:
Ja ik gad gisteren ook enorme vrijdagvibes trouwens. Maar goed. Gisteren was nogal een off-day.quote:
Ik heb ook eenquote:Op vrijdag 14 november 2025 12:12 schreef Ama het volgende:
Kan niet zeggen dat ik nou echt heel veel energie krijg van dit weer.
Ja en tussendoor de was ook even want toch wel chill om bij te houden.quote:
Ik moet nog 4 wasmanden vouwen. Wordt nu wel tijd.quote:Op vrijdag 14 november 2025 12:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja en tussendoor de was ook even want toch wel chill om bij te houden.
Jezus 4 wasmanden vol. Ik vind mezelf al zielig als ik een droogrek met was op moet vouwen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 12:30 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik moet nog 4 wasmanden vouwen. Wordt nu wel tijd.
Als ik het gewoon bijhield, was het maar 1 droogrek aan was. Maar ik stort altijd alles bovenop 1 wasmand en nu ligt er voor ongeveer 4 wasmanden totaal.quote:Op vrijdag 14 november 2025 12:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Jezus 4 wasmanden vol. Ik vind mezelf al zielig als ik een droogrek met was op moet vouwen.
Wat een horror.quote:Op vrijdag 14 november 2025 12:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Als ik het gewoon bijhield, was het maar 1 droogrek aan was. Maar ik stort altijd alles bovenop 1 wasmand en nu ligt er voor ongeveer 4 wasmanden totaal.
MouseGate weer overwonnen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |