Welke portefeuille heeft hij gekregen?quote:Op dinsdag 11 november 2025 23:16 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hij heeft best een flinke portefeuille gekregen voor een nieuwkomer.
Migratie en drugs.quote:Op dinsdag 11 november 2025 23:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Welke portefeuille heeft hij gekregen?
Het is inderdaad ten hemel schrijnend. Een man die zwaar verantwoordelijk is voor de toeslagenaffaire, voor het debacle in Groningen. Wie of wat bepaalt dat deze man iemand is om rekening mee te houden en waarvan de mening zou moeten tellen? Begrijp me niet verkeerd, FvD is een bende debielen, maar het idee van tribunalen vind ik voor deze man zo gek nog niet. Wat moet je dan wel doen wil je vervolgd kunnen worden voor je beleid? Of geldt gewoon voor de volle 100% onschendbaarheid wanneer je in Nederland een ministerspost bekleed?quote:Op woensdag 12 november 2025 15:49 schreef NoCigar het volgende:
En vanochtend zat die vervelende Kamp weer bij Goedenmorgen Nederland, de ochtendshow die niet compleet is zonder de afschuwelijkste VVD-ers (Jorritsma om 7:30). Dus hij was gisteren na twaalven thuis en vandaag weer om een uur of zeven in de studio.
Heeft ie straf of zo? Denkt de VVD werkelijk dat deze man sympathie opwekt? Of heeft de partij daar helemaal niks meer over te zeggen? In essentie niet natuurlijk, maar aangezien hij overal de VVD-lijn verdedigt zal dat wel in overleg gebeuren.
CDA-site: CDA | Tijs van den Brink https://share.google/OvihOLvM2JBXKP1t9quote:Op dinsdag 11 november 2025 23:25 schreef Felagund het volgende:
Welke portefeuille heeft hij gekregen?
Ben je niet benieuwd naar zijn liefdesleven?quote:Op woensdag 12 november 2025 22:11 schreef svann het volgende:
Een boek over Dick Schoof?
Hij kan tevreden zijn, hij schuift niet als betrekkelijk anoniem ambtenaar de kist in.
Van een ijdel ambtenaar die zich na zijn pensioen met premierschap en marathons bewijst? Nah.quote:Op woensdag 12 november 2025 22:12 schreef Coco het volgende:
Ben je niet benieuwd naar zijn liefdesleven?
Een nieuw dorpje voor precies dezelfde mensen ergens nabouwen.quote:Op woensdag 12 november 2025 22:36 schreef svann het volgende:
Dat ben ik wel met die bewoner eens: er zou op heel veel terreinen maatwerk geleverd moeten worden bij een verplaatsing.
Bijna onmogelijk.
En meteen energie klasse A.quote:Op woensdag 12 november 2025 22:38 schreef NoCigar het volgende:
Een nieuw dorpje voor precies dezelfde mensen ergens nabouwen.
Wedden dat ook dit weer ontzettend slecht en niet ruimhartig wordt opgelost? Die mensen gaan er stuk voor stuk zwaar op achteruit.quote:Op woensdag 12 november 2025 22:36 schreef svann het volgende:
Dat ben ik wel met die bewoner eens: er zou op heel veel terreinen maatwerk geleverd moeten worden bij een verplaatsing.
Bijna onmogelijk.
Even opletten welk boek je moet kopen. @Cocoquote:Op woensdag 12 november 2025 22:12 schreef Coco het volgende:
Ben je niet benieuwd naar zijn liefdesleven?
Van die mason-dixon-lijn had ik nog nooit gehoord. Leerzaam tweetje van Meester Kwel*.quote:
quote:Op woensdag 12 november 2025 23:28 schreef svann het volgende:
[..]
Van die mason-dixon-lijn had ik nog nooit gehoord. Leerzaam tweetje van Meester Kwel*.
* Dacht ik al, Billy Turf.
De Mason Dixon lijn komt voor in dit prachtige lied van Mark Knopflerquote:Op woensdag 12 november 2025 23:28 schreef svann het volgende:
[..]
Van die mason-dixon-lijn had ik nog nooit gehoord. Leerzaam tweetje van Meester Kwel*.
* Dacht ik al, Billy Turf.
En nog meer. Heb mensen in detox meegemaakt die alleen al benzo's binnen no time extreem veel gebruikten. Ik had alleen op recept. En heel lage dosis. Zij in paar maanden 15 keer zoveel! Zit ook vaak fentanyl door. Superverslavend!quote:Op maandag 17 november 2025 23:45 schreef svann het volgende:
De triestheid.
Waarschijnlijk minstens een stuk of 49 doden door zo'n website.
Die ene alleen al.
Die websites zijn als paddestoelen en erg veel jongeren zijn zo gewend aan af en toe een onbestemd pilletje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |