10 zelfs, opties genoegquote:Op dinsdag 11 november 2025 21:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
D66 gaat toch een nieuwe stad voor ze bouwen?
Ik was vorige week nog bij de Dela.quote:Op dinsdag 11 november 2025 21:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, ik las het en dacht gelijk dat wil ik.
de Dela kon ook op zee uitstrooien maar dan mocht je niet mee. En was nog duurder ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Met TIlburg erbij?quote:Op dinsdag 11 november 2025 21:13 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon geheel oostelijk Brabant vanaf Tilburg opdoeken en een premium zeehaven van maken.
Kunnen de echte Brabanders direct hun drugs verschepen.
Tilburg onder water aub, zijn pismensen.quote:Op dinsdag 11 november 2025 21:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Met TIlburg erbij?
ik vraag dit voor GRMBL een vriend
Maar ik val ook onder oostelijk Brabantquote:Op dinsdag 11 november 2025 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tilburg onder water aub, zijn pismensen.
Klinkt wel als een goed planquote:Op dinsdag 11 november 2025 21:13 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon geheel oostelijk Brabant vanaf Tilburg opdoeken en een premium zeehaven van maken.
Kunnen de echte Brabanders direct hun drugs verschepen.
In Luctorlandquote:
Ik draai Oost en West om.quote:Op dinsdag 11 november 2025 21:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar ik val ook onder oostelijk Brabant![]()
![]()
Westelijk Brabant lijkt me praktischer, want ook dichter bij zee
Poeh geen idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 november 2025 21:14 schreef gianni61 het volgende:
Wat kost zo'n fles lachgas eigenlijk? En waar koop je zo iets?
Ik zie die dingen nu wel vaker leeg ergens rondslingeren, maar eerder eigenlijk nooit gezien
quote:Op dinsdag 11 november 2025 21:08 schreef Recce het volgende:
[..]Dat is wel even balen voor de inwoners.
Vandaag bij Per Seconde Wijzer kwam Fresku in een vraag voor. Dijkstra zei meteen uit Woensel West. Juist de wijk/buurt waar ik vandaag moest bezorgenquote:Op dinsdag 11 november 2025 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik draai Oost en West om.
Stop de tijd!!!
Taxi de blauwe petquote:Op dinsdag 11 november 2025 21:21 schreef Ama het volgende:
Deze blonde vind je vast wel leuk @:gianni61
Maar dan zit ik hier in een soort verlept Atlantisquote:Op dinsdag 11 november 2025 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik draai Oost en West om.
Stop de tijd!!!
quote:Op dinsdag 11 november 2025 21:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vandaag bij Per Seconde Wijzer kwam Fresku in een vraag voor. Dijkstra zei meteen uit Woensel West. Juist de wijk/buurt waar ik vandaag moest bezorgen
Dat is die Fresku zeker?quote:
Als gebruiker herken je snel andere gebruikersquote:Op dinsdag 11 november 2025 21:24 schreef Ama het volgende:
Ewout is tegenwoordig ook drugsdeskundige.
Lolquote:Op dinsdag 11 november 2025 21:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als gebruiker herken je snel andere gebruikers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |