Ehh.. kun je de urn er niet uithalen?quote:Op woensdag 12 november 2025 08:50 schreef Koen66 het volgende:
Ik rij nu gezellig rond met as van m'n moeder in de kofferbak tot as zondag
Moest gnorkenquote:Op woensdag 12 november 2025 08:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snorretje op tekenen en veters aan elkaar vastmaken.
Ik snap ergens dat ze het (waarschijnlijk) moeten uitsplitsen, maar dat moet toch gewoon in de algemene kosten opgenomen kunnen worden zou je denken.quote:Op woensdag 12 november 2025 08:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dit hadden ze ingevoerd omdat de gasprijzen zo waren gestegen. Daar wil je toch helemaal niet mee bezig zijn als rouwende.
En waar laat ik die vervolgens?quote:Op woensdag 12 november 2025 08:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ehh.. kun je de urn er niet uithalen?
Nee inderdaad. Vraag me nu af of het een flat rate is, of dat je per kilo een euro betaalt ofzoquote:Op woensdag 12 november 2025 08:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dit hadden ze ingevoerd omdat de gasprijzen zo waren gestegen. Daar wil je toch helemaal niet mee bezig zijn als rouwende.
quote:Op woensdag 12 november 2025 08:50 schreef Koen66 het volgende:
Ik rij nu gezellig rond met as van m'n moeder in de kofferbak tot as zondag
Ik combineerde dit in m'n hoofd en dat gaf error.quote:Op woensdag 12 november 2025 08:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snorretje op tekenen en veters aan elkaar vastmaken.
Lijkt me doodeng.quote:Op woensdag 12 november 2025 08:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op woensdag 12 november 2025 08:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Ik combineerde dit in m'n hoofd en dat gaf error.
"Sorry, chonk-toeslag"quote:Op woensdag 12 november 2025 08:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Vraag me nu af of het een flat rate is, of dat je per kilo een euro betaalt ofzo
Ja ik dacht gewoon in huis zetten zo lang.quote:Op woensdag 12 november 2025 08:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En waar laat ik die vervolgens?
Ding ligt me niet in de weg, is prima zo
Zit de urn wel goed dicht?quote:Op woensdag 12 november 2025 08:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En waar laat ik die vervolgens?
Ding ligt me niet in de weg, is prima zo
Mja, mevr Koen vindt dat een eng ideequote:Op woensdag 12 november 2025 08:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik dacht gewoon in huis zetten zo lang.
Noodstop en *poef*quote:
Ik heb een tas met een kaart van Boedapest aan de kapstok.quote:Op woensdag 12 november 2025 08:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien nog een wandelkaart van Budapest en omstreken aan de muur?
En een malle kersttrui natuurlijk.
Sowquote:Op woensdag 12 november 2025 08:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had mijn kat laten cremeren. Op de rekening stond een gastoelage van 5 euro.
Aangezien ik aangaf te gaan uitstrooien is dit geen echte urn. Ding lijkt een beetje op een jerrycanquote:
Die gasten hebben zoveel met auto's gedaan, daar kon dit ook nog wel bijquote:
Jerrycan zo lang even op de kast.quote:Op woensdag 12 november 2025 08:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Aangezien ik aangaf te gaan uitstrooien is dit geen echte urn. Ding lijkt een beetje op een jerrycan
Oooh ja die ken ik nog, zowel mijn vader als moeders voorlaatste huisje was dat.quote:Op woensdag 12 november 2025 08:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Aangezien ik aangaf te gaan uitstrooien is dit geen echte urn. Ding lijkt een beetje op een jerrycan
Samequote:Op woensdag 12 november 2025 08:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Ik combineerde dit in m'n hoofd en dat gaf error.
Inb4 mevr. Koen die nog niet helemaal wakker is en de jerrycan gaat vullen bij het tankstation.quote:Op woensdag 12 november 2025 08:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ze hadden al oplopende kosten op lichaamsgewicht, dus die hadden ze gewoon kunnen verhogen. Waarschijnlijk wilden ze uitleggen waarom de kosten omhoog moesten, maar het is niet zo dat je wekelijks een dier komt cremeren, dus die uitleg is ook niet zo nodig.quote:Op woensdag 12 november 2025 08:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik snap ergens dat ze het (waarschijnlijk) moeten uitsplitsen, maar dat moet toch gewoon in de algemene kosten opgenomen kunnen worden zou je denken.
Mamma in de V8.quote:Op woensdag 12 november 2025 08:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inb4 mevr. Koen die nog niet helemaal wakker is en de jerrycan gaat vullen bij het tankstation.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |