abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 november 2025 @ 11:06:07 #151
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_219332193
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2025 10:42 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dan moet een ene Lando Norris 0 punten scoren.
Nee hoor.

24 punten achterstand, 33 punten te verdelen. Hij mag zelfs de sprint op plek 2 eindigen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP maandag 24 november 2025 @ 11:32:25 #152
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219332653
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2025 11:06 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Nee hoor.

24 punten achterstand, 33 punten te verdelen. Hij mag zelfs de sprint op plek 2 eindigen.
En de overige races?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 november 2025 @ 11:37:47 #153
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_219332726
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2025 11:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
En de overige races?
Sprint:
1. NOR
2. VER

Hoofdrace:
1. VER
DNF. NOR

En ze gaan met even veel punten naar AD. Norris leidt dan nog wel omdat meer tweede plaatsen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP maandag 24 november 2025 @ 12:03:17 #154
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219333001
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2025 11:37 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Sprint:
1. NOR
2. VER

Hoofdrace:
1. VER
DNF. NOR

En ze gaan met even veel punten naar AD. Norris leidt dan nog wel omdat meer tweede plaatsen.
Een DNF voor Norris is heel onwaarschijnlijk.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 november 2025 @ 12:04:48 #155
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_219333012
Als Piastri nou één keer voor Norris weet te kwalificeren .... kan er zoveel gebeuren.
  Moderator / Redactie FP maandag 24 november 2025 @ 12:05:49 #156
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219333017
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2025 12:04 schreef Evenstar het volgende:
Als Piastri nou één keer voor Norris weet te kwalificeren .... kan er zoveel gebeuren.
Kwalificeren en finishen :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 24 november 2025 @ 12:08:24 #157
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_219333042
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2025 12:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Een DNF voor Norris is heel onwaarschijnlijk.
Net zo onwaarschijnlijk als een diskwali... Oh wacht :)
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Moderator / Redactie FP maandag 24 november 2025 @ 12:09:57 #158
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219333071
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2025 12:08 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Net zo onwaarschijnlijk als een diskwali... Oh wacht :)
True :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 november 2025 @ 12:11:16 #159
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_219333088
Er moet echt een wonder gebeuren, maar de manier waarop ze bij McLaren de hele tijd naar Max aan het kijken zijn en daardoor gekke dingen doen i.p.v. de races met twee vingers in de neus rustig uitrijden maakt wel dat er nog een kans is.

Ze hadden zo'n gigantische voorsprong dat ze echt alleen maar rustig rondjes hadden moeten rijden en helemaal niet naar Max hadden moeten kijken. Norris nam tijdens de kwalificatie en race ook meerdere malen belachelijk veel risico. Totaal onnodig en dat laat wat mij betreft zien dat Max echt wel in hun hoofd zit.
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 november 2025 @ 12:30:26 #160
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_219333363
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2025 12:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Een DNF voor Norris is heel onwaarschijnlijk.
DSQ ook. En kijk nou wat we hebben gekregen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 november 2025 @ 12:30:28 #161
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_219333364
Qatar kan ook echt gekke dingen opleveren trouwens.

Die 25 rondjes per band telt ook tijdens SC, kan leuke dingen opleveren :D
  Moderator maandag 24 november 2025 @ 12:34:09 #162
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219333384
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2025 12:11 schreef Evenstar het volgende:
Er moet echt een wonder gebeuren, maar de manier waarop ze bij McLaren de hele tijd naar Max aan het kijken zijn en daardoor gekke dingen doen i.p.v. de races met twee vingers in de neus rustig uitrijden maakt wel dat er nog een kans is.

Ze hadden zo'n gigantische voorsprong dat ze echt alleen maar rustig rondjes hadden moeten rijden en helemaal niet naar Max hadden moeten kijken. Norris nam tijdens de kwalificatie en race ook meerdere malen belachelijk veel risico. Totaal onnodig en dat laat wat mij betreft zien dat Max echt wel in hun hoofd zit.
Ik denk niet dat het raar is dat Norris alles uit een kwalificatie of een race probeert te halen. Met de kennis van achteraf zou je kunnen zeggen: was lekker de pace van George gaan rijden nadat je hem had ingehaald.

Eigenlijk was nog beter geweest om Lando te laten pitten voor nieuwe banden zodat die niet op het podium terecht zou komen en de auto hopelijk geen plankdiktetest zou hebben moeten ondervinden.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 24 november 2025 @ 15:52:35 #163
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_219334807
Mick gaat Indy rijden
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_219335064
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2025 12:11 schreef Evenstar het volgende:
Er moet echt een wonder gebeuren, maar de manier waarop ze bij McLaren de hele tijd naar Max aan het kijken zijn en daardoor gekke dingen doen i.p.v. de races met twee vingers in de neus rustig uitrijden maakt wel dat er nog een kans is.

Ze hadden zo'n gigantische voorsprong dat ze echt alleen maar rustig rondjes hadden moeten rijden en helemaal niet naar Max hadden moeten kijken. Norris nam tijdens de kwalificatie en race ook meerdere malen belachelijk veel risico. Totaal onnodig en dat laat wat mij betreft zien dat Max echt wel in hun hoofd zit.
Nieuwe MGU-H/K, motor, versnellingsbak etc en Lando zal al een keer buiten de top 3 eindigen waarschijnlijk. Hoe oud zijn die onderdelen bij Lando, waar kan ik dat vinden?
  maandag 24 november 2025 @ 17:01:46 #165
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_219335092
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2025 16:54 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Nieuwe MGU-H/K, motor, versnellingsbak etc en Lando zal al een keer buiten de top 3 eindigen waarschijnlijk. Hoe oud zijn die onderdelen bij Lando, waar kan ik dat vinden?
Sinds België rijden ze ermee.

Staat bij de Decision Documents.

Specifiek dit document. Daarna zijn er geen wijzigingen meer geweest.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_219335147
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2025 17:01 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Sinds België rijden ze ermee.

Staat bij de Decision Documents.

Specifiek dit document. Daarna zijn er geen wijzigingen meer geweest.
Dus in de eerste 12 races 3 ICE's, 3 MGU-H, 3 MGU-K gebruikt, en nu na 22 races 4 van alles. En Piastri heeft sindsdien een crash gehad (Azerbaijan), en Norris uitgevallen (NL). Al hun onderdelen zijn dus vrij oud lijkt me. Max heeft in Brazilie nieuwe onderdelen gehad nog.
  maandag 24 november 2025 @ 17:18:13 #167
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_219335157
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2025 12:34 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Ik denk niet dat het raar is dat Norris alles uit een kwalificatie of een race probeert te halen. Met de kennis van achteraf zou je kunnen zeggen: was lekker de pace van George gaan rijden nadat je hem had ingehaald.

Eigenlijk was nog beter geweest om Lando te laten pitten voor nieuwe banden zodat die niet op het podium terecht zou komen en de auto hopelijk geen plankdiktetest zou hebben moeten ondervinden.
Ik neem aan dat ze nu bij McLaren toch wel beseffen dat ze zich niet moeten laten intimideren en gewoon rustig 3e of 4e plakken pakken als beter er niet in zit. Gewoon over de streep trekken, als is het maar met 1 punt.
Wie dit leest is gek
  Moderator maandag 24 november 2025 @ 17:39:27 #168
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219335336
quote:
99s.gif Op maandag 24 november 2025 17:18 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]
Ik neem aan dat ze nu bij McLaren toch wel beseffen dat ze zich niet moeten laten intimideren en gewoon rustig 3e of 4e plakken pakken als beter er niet in zit. Gewoon over de streep trekken, als is het maar met 1 punt.
Op zich zou het wel een logische tactiek zijn, gewoon rustig die rondjes afmaken zonder al te veel risico. Maar ik denk dat ze die laatste twee races gewoon net zo aanpakken als elke andere race.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 24 november 2025 @ 19:01:13 #169
131800 Tarado
capô de fusca
pi_219335991
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2025 17:39 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Op zich zou het wel een logische tactiek zijn, gewoon rustig die rondjes afmaken zonder al te veel risico. Maar ik denk dat ze die laatste twee races gewoon net zo aanpakken als elke andere race.
Van pole heb je normaliter minder risico dus dat lijkt me toch het veiligst om daarvoor te gaan en wat voor risico hebben ze afgelopen race genomen dan, het team heeft gewoon verkeerd gecalculeerd, dat is een fout, heeft weinig met risico nemen te maken.
  maandag 24 november 2025 @ 19:01:34 #170
131800 Tarado
capô de fusca
pi_219335993
foutje
  Moderator maandag 24 november 2025 @ 19:11:07 #171
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219336078
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2025 19:01 schreef Tarado het volgende:

[..]
Van pole heb je normaliter minder risico dus dat lijkt me toch het veiligst om daarvoor te gaan en wat voor risico hebben ze afgelopen race genomen dan, het team heeft gewoon verkeerd gecalculeerd, dat is een fout, heeft weinig met risico nemen te maken.
Nee inderdaad, daarom dat ik ook denk dat McLaren volgende week gewoon weer lekker het maximale eruit gaat proberen te halen. Zoals het hoort, en zoals de hele grid doet.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 24 november 2025 @ 20:37:36 #172
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_219336960
McL kan zorgen dat de plank niet te veel gaat slijten
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage / Sport maandag 24 november 2025 @ 20:43:07 #173
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_219337011
Cake weer?
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 24 november 2025 @ 21:36:14 #174
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_219337450
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2025 19:11 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Nee inderdaad, daarom dat ik ook denk dat McLaren volgende week gewoon weer lekker het maximale eruit gaat proberen te halen. Zoals het hoort, en zoals de hele grid doet.
Dat is ook het beste, maar mocht de situatie zich voordoen dan kunnen ze in de strategie tijdens de race wel conservatievere keuzes maken.
Wie dit leest is gek
  Redactie Frontpage maandag 24 november 2025 @ 21:51:09 #175
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_219337556
Ach, we kunnen altijd nog dit terugkijken *G*

Bekijk deze YouTube-video
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')