Koppig? Of Mulisch?quote:Op woensdag 12 november 2025 16:04 schreef Gellius het volgende:
Mijn zoon leest Mulish op het moment, trouwens. Dat is ook wel even een ding zeg. Manmanman.
Harry Muesli! En dan natuurlijk De ontdekking van de zemel.quote:Op woensdag 12 november 2025 16:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Koppig? Of Mulisch?
Qua Grote Drie:
Liefste & ik memoreerden laatst dat we de film “de avonden” weer eens zouden willen zien. Vooral voor de scenes over de cafeteria’s en de vruchtenwijn.
Dat valt reuze mee. Hij is praktisch alleen maar aan het hangen bij vrienden en films/series aan het kijken. Ze waren van de week opnzoek naar Taxidriver. Konden ze nergens vinden.quote:
Juist! Reve, da's pas leven!quote:Op woensdag 12 november 2025 17:46 schreef Z het volgende:
Mullis is vullis. Mijn zoon leest wel eens wat literatuur maar alleen als het moet. Hij vind het dan wel aardig geloof ik. Maar heeft heeeeel andere prioriteiten.
Mijn oudste wordt met een maand of wat alweer 13 (!) en die heb ik te weten te interesseren voor de Griekse mythen. Mythos van Stephen Fry is heel leuk. Als hij wat ouder is en braaf zijn Latijn doet, dan geef ik hem eens Suetonius te lezen.quote:Op woensdag 12 november 2025 17:35 schreef LXIV het volgende:
Helaas heb ik mijn kinderen niet kunnen begeesteren voor literatuur.
Man, man, man. Dat komt nooit meer goed. Misschien dat je hem nog aan de zigeuners kan verkopen.quote:Op woensdag 12 november 2025 21:28 schreef Gellius het volgende:
Ik schep er genoegen in om de naam te misspellen. Maar dit was een oepsie.
Hij leest de Ontdekking van de Hemel en is begeesterd. Dat is mooi, maar ik moet WFH er toch nog ergens in zien te lepelen.
Goed idee. En laat het toeval zijn dat tegenover het morsige kerkje een mooi pand is vrijgekomen: https://www.funda.nl/detail/koop/roden/huis-brink-3/89504814/quote:Op woensdag 12 november 2025 22:23 schreef Lienekien het volgende:
Als je nou naar Roden verhuist, dan kan hij makkelijk in Groningen gaan studeren. En dan Onder professoren!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |