abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219242691
Stel nou dat de hele afdeling fok op een eiland gezet word. Hoe lang overleven wij dat?

Ik kan me zo voortellen dat iedereen zijn specialiteiten heeft.

Waar kunnen we jou voor inzetten?
Wie niets doet rollen we van het eiland af.

Ts start: Ik maak vuur. En hak hout.
En bescherm de zusjes tegen cockwhale in de nacht want ik slaap toch niet.
Ook zorg ik dat mikey de weekvoorraad voedsel niet op eet of door elkaar mixt om nieuwe smaken te ontdekken.

Kortom ik ben de wakkere nachtwacht.

Wat doe jij?
pi_219243177
Ik waak over de vrouwelijke FOK!sters
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
  dinsdag 11 november 2025 @ 09:47:10 #3
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_219243183
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 09:46 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik waak over de vrouwelijke FOK!sters
Daar hebben wij jou niet voor nodig.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_219243198
quote:
82s.gif Op dinsdag 11 november 2025 09:47 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Daar hebben wij jou niet voor nodig.
Prima, krijgen jullie Cockwhale
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
pi_219244960
Ik verzamel giftigegezonde vruchten waar je van aan de scheit gaat en voer jullie die. Zelf houdt ik de gezonde.
pi_219245108
Best wel interessant eigenlijk. Zou dan moeten mezelf verdedigen tegen users zoals Aberkullie of uitkeringsgenieter.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_219246250
Uitkeringsgeniet zetten we op de uitkijk, eens per maand plukken we wat bananenbladeren, we knippen daar rechthoekjes ter groote van 100 euro biljetten uit en tellen er 15 uit in zijn handen. Dan is het net zoals thuis.

De vraag is echter, waar zetten we roos voor in? Die loopt toch heel veel? Die loopt 3 rondjes het eiland over om het te verkennen.
Roos nog meer specialiteiten?

We hebben nog een goede klusser nodig, iemand die ehbo kent..

Capuchonmeneer, waar bent u goed in?
pi_219247460
Ik zorg voor het nageslacht
pi_219247480
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 21:09 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Ik zorg voor het nageslacht
Op een eiland vol met FOK!kers heerst al genoeg autisme, jouw genen hoeven we niet door te geven aan een volgende generatie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')