Duurt lang.quote:Op maandag 10 november 2025 17:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Oke oke ik doe mijn sneeuw UI ook wel.
Vroegah toen je nog een paar doosjes lego en verder mandarijntjes en sokken kreeg was het nog een beetje leuk.quote:Op maandag 10 november 2025 18:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind Sinnieklaas leuker dan kerst eigenlijk maar krijg er weinig van mee als oud wijf.
Het wordt ook steeds vaker overschreeuwd door kerst.
Welcome to GerryDerryquote:Op maandag 10 november 2025 18:07 schreef Ama het volgende:
Oeh ik kan vanavond ook de nieuwe aflevering van Welcome to Derry kijken. @:cherrylips
Wat voor pizzaquote:Op maandag 10 november 2025 18:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog maar een keertje pizza. Het is immers vakantie
Ik zit heul niet te liegenquote:Op maandag 10 november 2025 17:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zit je nou gewoon te liegen? Jij? Wie ben jij en wat heb je met essn gedaan?
Zal hier de komende jaren wel weer meer een ding worden met neefjequote:Op maandag 10 november 2025 18:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind Sinnieklaas leuker dan kerst eigenlijk maar krijg er weinig van mee als oud wijf.
Het wordt ook steeds vaker overschreeuwd door kerst.
Compleet zelfgemaakt met gorgonzola en artisjokkenquote:
Goorgonzola en artisokkenquote:Op maandag 10 november 2025 18:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Compleet zelfgemaakt met gorgonzola en artisjokken
Meer voor mij dusquote:Op maandag 10 november 2025 18:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goorgonzola en artisokken
Oke oke. Interessant.quote:Op maandag 10 november 2025 18:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Compleet zelfgemaakt met gorgonzola en artisjokken
quote:
Hoezo interessant? Gewoon goede combiquote:
Klinkt beetje karig met maar twee soorten belegquote:Op maandag 10 november 2025 18:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoezo interessant? Gewoon goede combi
Goede pizza heeft niet meer nodigquote:Op maandag 10 november 2025 18:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klinkt beetje karig met maar twee soorten beleg
Maak je het deeg ook zelf?quote:Op maandag 10 november 2025 19:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Goede pizza heeft niet meer nodig
Ik ben laatste jaren gelukkig blessurevrij. In mijn twintiger jaren wel aantal keer in de lappenmand gezeten.quote:Op maandag 10 november 2025 16:59 schreef dud0r het volgende:
toen begon het verval echt en brak ik m'n hand tijdens het trainen. twee jaar later scheurde ik m'n achillespees en sindsdien is het elk kwartaal wel weer een blessure hier of daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |