abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219230315
https://www.telegraaf.nl/(...)elpen/102607769.html

Ik ga wel stuk, moet ik bekennen. Al die geilneven die zo hard roepen hoe Westerse vrouwen verpest zijn worden nog 10x harder genaaid in Thailand. Mooi.😂
  zondag 9 november 2025 @ 14:00:20 #2
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219230368
Waarom is dat mooi? Zijn geld belandt nu in de Thaise economie ipv de Nederlandse. Zo vloeit het kapitaal allemaal naar het buitenland.

KEES, RED DIRK JAAP!
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_219230379
Deze kerst weer naar Pattaya. Bohhhh.
  Moderator zondag 9 november 2025 @ 14:02:24 #4
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_219230383
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2025 14:00 schreef SebbeSwensje het volgende:
Waarom is dat mooi? Zijn geld belandt nu in de Thaise economie ipv de Nederlandse. Zo vloeit het kapitaal allemaal naar het buitenland.

KEES, RED DIRK JAAP!
Omdat mannen die afgeven op de westerse vrouwen nu van de regen in de drup komen, en dat ziet TS als genoegdoening, want TS grijpt alles aan om 'mannen' naar beneden te kunnen praten omdat het TS niet lukt om een fatsoenlijke vent te scoren, en dat ligt aan de mannen, maar niet aan TS.

En dan moet daar elke keer maar weer een nieuw topic voor geopend worden.
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 9 november 2025 @ 14:07:26 #5
503714 SebbeSwensje
pi_219230416
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 14:02 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Omdat mannen die afgeven op de westerse vrouwen nu van de regen in de drup komen, en dat ziet TS als genoegdoening, want TS grijpt alles aan om 'mannen' naar beneden te kunnen praten omdat het TS niet lukt om een fatsoenlijke vent te scoren, en dat ligt aan de mannen, maar niet aan TS.

En dan moet daar elke keer maar weer een nieuw topic voor geopend worden.
TS zou ook eens een leuk gesprekje kunnen aanknopen met een buitenkansje die zich voordoet als ze gewoon ergens aanwezig is. Op werk, bij het theater, allemaal van dat soort dingen. Dan zou ze een partner kunnen veroveren en is ze misschien niet meer zo zwartgallig.

Kijk, ik heb dat soort fratsen niet nodig. Ik ben tevreden met mijn kat, motor en goede resultaten van mijn cluppie.
Appears.
  Moderator zondag 9 november 2025 @ 14:15:29 #6
16180 crew  CoolGuy
pi_219230494
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2025 14:07 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
TS zou ook eens een leuk gesprekje kunnen aanknopen met een buitenkansje die zich voordoet als ze gewoon ergens aanwezig is. Op werk, bij het theater, allemaal van dat soort dingen. Dan zou ze een partner kunnen veroveren en is ze misschien niet meer zo zwartgallig.

Kijk, ik heb dat soort fratsen niet nodig. Ik ben tevreden met mijn kat, motor en goede resultaten van mijn cluppie.
Maar TS weet niet of iemand een buitenkansje is, want om dat te kunnen doen moet je daten, en dat doet TS niet meer schijnbaar. Maar stiekem wanhopig op zoek natuurlijk, ongeacht wat ze hier roept.

Als je dus leest wat TS allemaal schrijft, dan snap jij natuurlijk ook heel goed dat al die frustratie, al die wrok, al die....kwaadheid, niét alleen maar naar buiten komt op een anoniem forum. De kans dat ze dat volledig onder controle heeft IRL is nihil, oftewel, de kans dat er IRL ook wat te merken is van diezelfde frustratie en wrok is veel groter dan dat er 0,0 van te merken is.

Nu ben jij dat zgn buitenkansje, en TS stapt op jou af, waar jij gewoon voelt dat die wrok en frustratie langs alle kanten naar buiten sijpelt, en dié persoon verplicht jou dan ook nog eens min of meer om vrijwel direct monogaam te zijn en ook geen contact meer te hebben met allerlei andere eventuele vrouwen, die jij als buitenkansje zijnde uiteraard om je heen hebt hangen.

Denk jij dan 'ja, ik laat allemaal die andere vrouwen links liggen voor deze brok frustratie die TS is', of zeg jij 'nou, dat denk ik niet meid, want jij spoort niet helemaal.'.

Met andere woorden, hoe zeer ben jij écht een buitenkansje, voor specifiek TS?
pi_219230523
Ik wil geen man die mij in competitie ziet met anderen.

Ik lach gewoon graag om losers die karma krijgen. Mijn doel is dat ze allemaal op tv janken als Peterson, hun held.
  Moderator zondag 9 november 2025 @ 14:21:21 #8
16180 crew  CoolGuy
pi_219230532
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 14:20 schreef Ansa het volgende:

Ik lach gewoon graag om losers die karma krijgen. Mijn doel is dat ze allemaal op tv janken als Peterson, hun held.
Jij bent ook niet in competitie met anderen. Continue verliezen van anderen is geen competitie.
pi_219230582
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 14:21 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Jij bent ook niet in competitie met anderen. Continue verliezen van anderen is geen competitie.
Ok Jordan!
  zondag 9 november 2025 @ 14:36:23 #10
503714 SebbeSwensje
pi_219230635
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 14:15 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Maar TS weet niet of iemand een buitenkansje is, want om dat te kunnen doen moet je daten, en dat doet TS niet meer schijnbaar. Maar stiekem wanhopig op zoek natuurlijk, ongeacht wat ze hier roept.

Als je dus leest wat TS allemaal schrijft, dan snap jij natuurlijk ook heel goed dat al die frustratie, al die wrok, al die....kwaadheid, niét alleen maar naar buiten komt op een anoniem forum. De kans dat ze dat volledig onder controle heeft IRL is nihil, oftewel, de kans dat er IRL ook wat te merken is van diezelfde frustratie en wrok is veel groter dan dat er 0,0 van te merken is.

Nu ben jij dat zgn buitenkansje, en TS stapt op jou af, waar jij gewoon voelt dat die wrok en frustratie langs alle kanten naar buiten sijpelt, en dié persoon verplicht jou dan ook nog eens min of meer om vrijwel direct monogaam te zijn en ook geen contact meer te hebben met allerlei andere eventuele vrouwen, die jij als buitenkansje zijnde uiteraard om je heen hebt hangen.

Denk jij dan 'ja, ik laat allemaal die andere vrouwen links liggen voor deze brok frustratie die TS is', of zeg jij 'nou, dat denk ik niet meid, want jij spoort niet helemaal.'.

Met andere woorden, hoe zeer ben jij écht een buitenkansje, voor specifiek TS?
Daar heb je inderdaad helemaal gelijk in. Het buitenkansje kan dan nog zo knap, aantrekkelijk of interessant zijn, maar als je zelf op een bepaalde manier in het leven bent gaan staan, al dan niet door externe factoren en/of partijen, dan is het nagenoeg onmogelijk om intrinsiek gemotiveerd "jouw best" te doen en het spontaan, charmant en geestig aan te pakken. Dan blijf je het zien zoals het is, namelijk schijn en bedrog.

Die zelfkennis moet je wel hebben om te kunnen leven met de keuzes die je maakt.
Appears.
pi_219230654
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2025 14:36 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Daar heb je inderdaad helemaal gelijk in. Het buitenkansje kan dan nog zo knap, aantrekkelijk of interessant zijn, maar als je zelf op een bepaalde manier in het leven bent gaan staan, al dan niet door externe factoren en/of partijen, dan is het nagenoeg onmogelijk om intrinsiek gemotiveerd "jouw best" te doen en het spontaan, charmant en geestig aan te pakken. Dan blijf je het zien zoals het is, namelijk schijn en bedrog.

Die zelfkennis moet je wel hebben om te kunnen leven met de keuzes die je maakt.
Hoe mis kan je het hebben. Ik ben in het echt open, warm en sociaal wel kil naar redpillers en multidaters. En dat is ook een consequentie van hun gedrag. Immoreel gedrag dient bestraft te worden.
  zondag 9 november 2025 @ 14:46:30 #12
503714 SebbeSwensje
pi_219230701
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 14:40 schreef Ansa het volgende:

[..]
Hoe mis kan je het hebben. Ik ben in het echt open, warm en sociaal wel kil naar redpillers en multidaters. En dat is ook een consequentie van hun gedrag. Immoreel gedrag dient bestraft te worden.
Ik vind mezelf ook open, warm en sociaal. Toch ga ik er niet op in als vrouwen zich opzichtig in mijn gezichtsveld begeven en laten merken aangesproken te willen worden. Het heeft alleen niet zozeer te maken met de persoon an sich, maar meer met de werkwijze. De rules of engagement zeg maar. Het immorele zit hem wmb in het toneelstukje wat wordt opgevoerd.
Appears.
pi_219230715
Vrouwen kan je niet vertrouwen, ze hebben geen seksuele interesse in de partner dus gaat het ze altijd om iets anders
  zondag 9 november 2025 @ 14:49:13 #14
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_219230720
Ik ga meestal naar een Spaanse maar die is nu op vakantie
Want het wetboek ken ik ook
pi_219230749
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 14:48 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Vrouwen kan je niet vertrouwen, ze hebben geen seksuele interesse in de partner dus gaat het ze altijd om iets anders
Jij bent lelijk?
pi_219230753
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2025 14:46 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Ik vind mezelf ook open, warm en sociaal. Toch ga ik er niet op in als vrouwen zich opzichtig in mijn gezichtsveld begeven en laten merken aangesproken te willen worden. Het heeft alleen niet zozeer te maken met de persoon an sich, maar meer met de werkwijze. De rules of engagement zeg maar. Het immorele zit hem wmb in het toneelstukje wat wordt opgevoerd.
Quatsch, veel mannen denken bij een normaal gesprek al dat je seks wil.
  Moderator zondag 9 november 2025 @ 14:56:21 #17
16180 crew  CoolGuy
pi_219230766
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 14:54 schreef Ansa het volgende:

[..]
Dat zegt dan vooral wat over de categorie mannen waar jij gesprekken mee hebt, wat blijkbaar de categorie is die jij aantrekt.
  zondag 9 november 2025 @ 15:00:17 #18
503714 SebbeSwensje
pi_219230788
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 14:54 schreef Ansa het volgende:

[..]
Veel vrouwen denken dat als ze er maar een beetje leuk uit zien en dan in jouw gezichtsveld over je gaan praten met anderen, je dan eerder geneigd bent om ze aan te spreken. Is ook gewoon flauwekul.
Appears.
pi_219230860
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2025 15:00 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Veel vrouwen denken dat als ze er maar een beetje leuk uit zien en dan in jouw gezichtsveld over je gaan praten met anderen, je dan eerder geneigd bent om ze aan te spreken. Is ook gewoon flauwekul.
Dat zijn meisjes van 17.
  zondag 9 november 2025 @ 15:11:55 #20
503714 SebbeSwensje
pi_219230865
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 15:10 schreef Ansa het volgende:

[..]
Dat zijn meisjes van 17.
Leugens.
Appears.
  Moderator zondag 9 november 2025 @ 16:00:01 #21
441859 crew  Lenny77
pi_219231251
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 14:56 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Dat zegt dan vooral wat over de categorie mannen waar jij gesprekken mee hebt, wat blijkbaar de categorie is die jij aantrekt.
Ho dat zijn allemaal blanke unief mannen he?!? :{w
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zondag 9 november 2025 @ 16:11:12 #22
16180 crew  CoolGuy
pi_219231332
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2025 16:00 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ho dat zijn allemaal blanke unief mannen he?!? :{w
Dan gaat er tijdens de selectiecriteria opstellen toch iets niet helemaal goed he, hadden we al geconcludeerd. Want alsnog is het rommel wat er overblijft.

Dan ligt het ook niet zo zeer meer aan de selectiecriteria, want alle mannen die daadwerkelijk high value zijn, zijn niet het type mannen die positief swipen op TS dan, schijnbaar.

Maar dat komt natuurlijk omdat die ook eisen hebben, en dan valt TS buiten de boot.
pi_219231640
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 16:11 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Dan gaat er tijdens de selectiecriteria opstellen toch iets niet helemaal goed he, hadden we al geconcludeerd. Want alsnog is het rommel wat er overblijft.

Dan ligt het ook niet zo zeer meer aan de selectiecriteria, want alle mannen die daadwerkelijk high value zijn, zijn niet het type mannen die positief swipen op TS dan, schijnbaar.

Maar dat komt natuurlijk omdat die ook eisen hebben, en dan valt TS buiten de boot.
Je bent wel geobsedeerd door moj he?
pi_219233250
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2025 14:02 schreef RotatoR het volgende:
Deze kerst weer naar Pattaya. Bohhhh.
Het is Frietaya.
pi_219233533
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 14:20 schreef Ansa het volgende:
Minder Disney films kijken, prinses.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')